Nu Online
Momenteel zijn er 718 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwspullen te koop – stola, hoepelrok, rieten hart

1-6-2014 9:29:45
Dag dames,

Onze trouwdag is intussen alweer meer dan een jaar geleden, de tijd vliegt toch echt!

Graag had ik enkele spulletjes die ik niet meer nodig heb hier te koop aangeboden. Het gaat om volgende dingen:

• Hoepelrok: kleine hoepel, grote S/36 (zelf heb ik maat 38, en hij paste perfect) – 1 x gedragen en naar de droogkuis gebracht. Onderkant is nog heel lichtjes grijs, maar dit zie je absoluut niet als je hem aanhebt – 55 euro aankoopprijs, nu 30 euro

• Stola: ivoorkleurig, geen organza (ben vergeten welk materiaal het wel is, maar het is zacht en niet blinkend) – 1x gedragen, naar de droogkuis gebracht – 50 euro aankoopprijs, nu 30 euro

• Rieten hart: hing aan onze voordeur, 1x gebruikt dus – 15 euro aankoop, nu 10 euro

Alles is op te halen in Aarschot of te verzenden via Kiala/post (kosten voor rekening van de koper)

Indien interesse kan je mailen naar chloe_wolfs@hotmail.com of een pb sturen.

Ik heb alles ook net op Kapaza gezet, ik zal de linkjes vandaag of morgen nog in dit topic plaatsen.

Chloé
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 742

Chloé
4-5-2013

fenna
18-10-2014
 Meld misbruik1-6-2014 19:21:05

Hey

Ik ben wel geïnteresseerd in het hart en de stola.
Verkoop je het ook apart?

Chloé
4-5-2013
 Meld misbruik1-6-2014 22:56:35

Ja hoor! Mail me anders even

Chloé
4-5-2013
 Meld misbruik19-6-2014 17:07:22

Hart en stola zijn intussen verkocht, hoepelrok is er nog. Ik laat de prijs wat zakken: 25 euro incl. verzending via Kiala. Wie wil?

http://www.kapaza.be/nl/vi/84931747.htm ?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...