Terug naar overzicht
Wauw Evy, je hebt hard gewerkt ! Ik ben geïnteresseerd in de vazen, theelichthouders, inkt en de boomschijven.
Hey Evy, kan je me laten weten waar je jouw juweeltjes aankocht?
Dag Sandra, dat was op Esty bij Roslyn Harris.
Dag Ann, ik stuur je een prive-bericht.
Dag evy, wij hebben interesse in de theelichthouders en de schijven.Ik stuur je ook nog een priveberichtje.
Ik heb ook nog interesse in de inkt.
De vazen, theelichthouders, inkt en boomschijven zijn reeds gereserveerd.
Elien, ik stuurde je net een prive-bericht terug. Ik heb wel nog de grotere inktpadjes van Colorbox in drie soorten groen (nooit gebruikt), mocht dit iets zijn.
Hey Evy,Ik was op zoek naar de fushia inkt.Jammer dat die al gereserveerd zijn. Toch bedankt en hele mooie foto's van jullie dag en een zeer tof verslag!
Zijn de vazen ondertussen al verkocht?
Dag Lien, de vazen zijn inderdaad reeds verkocht.
Dag Evy, kunnen de letters eventueel opgestuurd worden?
Hoi Evy, Zou je mij kunnen vertellen waar jij de boomstamschijven hebt gehaald? of heb je die zelf afgezaagd?Dit is niet makkelijk te vinden in belgië...:-)
Dag Carolien, zie net jouw reactie hier. Had net een berichtje achtergelaten op jouw post :) De uitleg staat erbij :) Ze zijn inderdaad niet makkelijk te vinden in België. Wij hebben er super lang naar gezocht. Heb je een adresje gegeven (wel in NL). Ik vind het alvast een topidee om de borden op een boomschijf te zetten, het geeft echt wel heel mooi op.
HalloHeb je de tafelnummers nog te koop?Groetjes