Terug naar overzicht
Zou je dat niet zelf kunnen maken? X
Ik ben ook lang op zoek geweest naar zoiets. Ik had dit graag in het Nederlands gehad, maar heb het nergens gevonden. Uiteindelijk heb ik verschillende vraagjes op etiketjes gedrukt. De gasten moesten dan een vraag trekken/kiezen uit de glazen pot en in het gastenboek plakken met hun antwoord erlangs geschreven. Dit geeft ook echt leuke resultaten :)Je kan natuurlijk ook zelf zo'n papier opstellen, een paar keer afdrukken en samen laten bundelen in een boek.Veel succes!
Ik ben ook lang op zoek geweest naar zoiets. Ik had dit graag in het Nederlands gehad, maar heb het nergens gevonden. Uiteindelijk heb ik verschillende vraagjes op etiketjes gedrukt. De gasten moesten dan een vraag trekken/kiezen uit de glazen pot en in het gastenboek plakken met hun antwoord erlangs geschreven. Dit geeft ook echt leuke resultaten :)
Je kan natuurlijk ook zelf zo'n papier opstellen, een paar keer afdrukken en samen laten bundelen in een boek.
Veel succes!
Ik ga iets gelijkaardigs zelf maken via smartphoto, een soort fotoboek met foto's van ons 'verhaal', met daarbij tekstvakken met vragen. Zal wel wat gepruts worden met mijn vaardigheden als grafisch ontwerper vrees ik :-).Maar vind dit veel persoonlijker dan de traditionele gastenboeken waarin mensen toch nooit weten wat te schrijven.
Hey Kim en Mellisa, beiden proficiat! Zouden jullie een voorbeeld op foto willen tonen van jullie gastenboek want ik vind het een origineel idee en wil ook zoiets uitwerken. Alvast bedankt
Aangezien de trouw nog meer dan een jaar veraf is, ben ik hier nog niet aan begonnen en kan ik je nog geen voorbeeldje tonen, het idee zit nog maar enkel in mijn hoofd ;-)
Hey Kim. Welke vragen stelde jij dan zoal? Vind het wel een leuk idee!
Ik kan nog geen foto'tje tonen. T is nog benieuwd afwachten naar onze fotoreportage. Ik hoop dat het gastenboek erbij opstaat.We hadden neutrale vragen zoals - wat was het mooiste moment van de dag?- tips voor een geslaagd huwelijk- waarom zijn we een geslaagd koppel?Maar ook:- Hoe zien jullie ons over 10 jaar?- Suggesties voor namen voor onze kinderen?- Wie was het meest dronken aan jullie tafel?- Met welk dier zou je ons vergelijken?- Welk filmpersonage komt met ons overeen?- Wie van ons 2 zou je meenemen naar een onbewoond eiland? Waarom?.... Zo nog een hele reeksIk kan je alvast garanderen dat je onverwachte antwoorden krijgt. We hebben het er nu nog regelmatig over :)