Nu Online
Momenteel zijn er 634 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek

1-6-2014 23:01:56
Ik zoek al een tijdje naar een leuk idee voor een gastenboek in de hoop dat iedereen hem wel wilt invullen. Op een Amerikaanse site kwam ik echt HET idee tegen. Maar is dit ook ergens in België te vinden?

De site is: http://www.guestbookstore.com

Melissa
30-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1248

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik2-6-2014 7:07:39

Zou je dat niet zelf kunnen maken? X

Kim
31-5-2014
 Meld misbruik2-6-2014 9:04:04

Ik ben ook lang op zoek geweest naar zoiets. Ik had dit graag in het Nederlands gehad, maar heb het nergens gevonden. Uiteindelijk heb ik verschillende vraagjes op etiketjes gedrukt. De gasten moesten dan een vraag trekken/kiezen uit de glazen pot en in het gastenboek plakken met hun antwoord erlangs geschreven. Dit geeft ook echt leuke resultaten :)

Je kan natuurlijk ook zelf zo'n papier opstellen, een paar keer afdrukken en samen laten bundelen in een boek.

Veel succes!

Melissa
18-7-2015
 Meld misbruik2-6-2014 17:59:31

Ik ga iets gelijkaardigs zelf maken via smartphoto, een soort fotoboek met foto's van ons 'verhaal', met daarbij tekstvakken met vragen. Zal wel wat gepruts worden met mijn vaardigheden als grafisch ontwerper vrees ik :-).Maar vind dit veel persoonlijker dan de traditionele gastenboeken waarin mensen toch nooit weten wat te schrijven.

Eef
29-8-2015
 Meld misbruik3-6-2014 21:34:14

Hey Kim en Mellisa, beiden proficiat! Zouden jullie een voorbeeld op foto willen tonen van jullie gastenboek want ik vind het een origineel idee en wil ook zoiets uitwerken. Alvast bedankt

Melissa
18-7-2015
 Meld misbruik4-6-2014 13:30:51

Aangezien de trouw nog meer dan een jaar veraf is, ben ik hier nog niet aan begonnen en kan ik je nog geen voorbeeldje tonen, het idee zit nog maar enkel in mijn hoofd ;-)

Eve
22-8-2014
 Meld misbruik12-6-2014 21:10:46

Hey Kim. Welke vragen stelde jij dan zoal? Vind het wel een leuk idee!

Kim
31-5-2014
 Meld misbruik13-6-2014 18:50:34

Ik kan nog geen foto'tje tonen. T is nog benieuwd afwachten naar onze fotoreportage. Ik hoop dat het gastenboek erbij opstaat.
We hadden neutrale vragen zoals
- wat was het mooiste moment van de dag?
- tips voor een geslaagd huwelijk
- waarom zijn we een geslaagd koppel?
Maar ook:
- Hoe zien jullie ons over 10 jaar?
- Suggesties voor namen voor onze kinderen?
- Wie was het meest dronken aan jullie tafel?
- Met welk dier zou je ons vergelijken?
- Welk filmpersonage komt met ons overeen?
- Wie van ons 2 zou je meenemen naar een onbewoond eiland? Waarom?
.... Zo nog een hele reeks

Ik kan je alvast garanderen dat je onverwachte antwoorden krijgt. We hebben het er nu nog regelmatig over :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...