Terug naar overzicht
Hier heel druk momenteel op het werk dus alles staat op een laag pitje voorlopig. We hebben (buiten een 3tal) wel alle tante - en nonkel - bezoekjes achter de rug en de uitnodigingen worden deze week verstuurd. Wat moet nog gebeuren? Ringen afhalen, misboekje op punt zetten, menu's maken, cadeautjes voor getuigen/ouders/bruidskindjes/etc., accessoires voor na de mis, eventueel iets voorzien van drank/ijs na de mis, laatste pas trouwkleed, vrijgezellen (op jullie trouwdag ;-)), juwelen, afspreken met ceremoniemeester, bloemen voor op tafel tijdens avondfeest, ... Allemaal 'details' maar goed, binnen een 3tal weken wordt het rustiger op het werk en dan hopelijk nog een goeie 3 weken om alles te regelen :-)
Het komt steeds dichter bij, schrik soms wel als ik weer op het forum kom hoeveel dagen het nog maar zijn. Gelukkig is alles zover als geregeld, alleen nog kleine afwerkingen en de locaties nog eens allemaal langs gaan om nog eens alles een laatste keer door te nemen. we moeten wel nog de regen ophalen en de laatste pas voor de bruidsjurk.Het enigste wat ik wel echt nog moet uitzoeken is de muziek, heb wel al wat nummers voor de binnen komst en de openingsdans maar kan niet beslissen en blijf twijfelen, maar gelukkig kan ik er nog even over na denken.
We hebben de misboekjes zaterdag geprint.Ik ben nog steeds in twijfel over mijn kapsel.We moeten nog bedankingen voor ouders en getuigen zoeken, alsook bedankingen voor de kindjes.Deze maand nog afspraak met dj, fotograaf en videograaf.Hopelijk is alles dan stilletjes aan geregeld.Ik begin nu toch al wat zenuwen te krijgen. De bevestigingen stromen binnen, het wordt nu pas echt:-)
Nu gaat het inderdaad heel snel :-).Bij ons is bijna alles geregeld, 18 juni laatste pas van mijn kleed, ringen hebben we vrijdag afgehaald bij Fede di oro, voor de rest wachten we nog op enkele bevestigingen , de meeste mensen denken dat ze niets moeten laten weten als ze komen ;-).Nog veel succes met de verdere voorbereidingen!