Terug naar overzicht
Heartland - I loved her firstMarco Borsato - dochtersBob Carlisle - Butterfly kisses (misschien ook een verwijzing naar je broer)Ray Allaire - A song for my daughterTeresa james - You're my heroSteven Curtis Chapan - CinderellaBorn Free van Hans Zimmer John Mayer - daughtersIn my daughters eyeshttp://www.youtube.com/watch?v=eLS0Y40WwlA succes
ik heb met papa op Heartland- i loved her first gedanst en voor mij beschreef dit heel goed mij band met mijn papa
Ik ben ook fan van heartland ! Wij spelen dit wanneer mijn papa mij weg geeft ! Heb er al veel tranen bij gelaten :)
Vraagje, dansen jullie eerst met de papa en wacht de bruidegom dan voor hij met zijn mama danst? Want ik vind Dochters ed heel mooi, maar raar omdat het over mijn papa en mij gaat met niet over mijn man en zijn mama ...
Ik ben ook fan van heartland maar mijn familie inclusief ouders zijn nogal van het nuchtere type en ik weet dat hij de link (tekst) toch niet gaat doorhebben:-) Ikzelf ben ondertussen ook al 36 jaar en heb uiteindelijk de beslissing aan hen gelaten. Heb ze verschillende suggesties laten doen en daar een liedje uit gekozen. Het is uiteindelijk wonderful tonight geworden van Eric Clapton.
Uiteraard eerst bruidskoppel vader van de bruid en bruid + moeder van de bruid en bruidegom vader van de bruidegom + bruid en bruidegom met zijn moeder
Uiteraard eerst bruidskoppel
vader van de bruid en bruid + moeder van de bruid en bruidegom
vader van de bruidegom + bruid en bruidegom met zijn moeder
Wij zijn ook nog op zoek naar een liedje voor de tweede dans. Ik dans met mijn papa en mijn toekomstige dan met zijn mama, dan is het wat raar om 'Dochters' of zoiets te kiezen vind ik...
Wij ook heartland gekozen , fantastisch liedje
Off-topic: hoeveel dansen doen jullie bij vermenigvuldiging of doen jullie geen vermenigvuldiging?Is dat dan bruidspaar, daarna bruid + vader en bruidegom + moeder en daarna bruid en schoonvader en bruidegom en schoonmoeder.Wij dachten enkel 1 keer samen te dansen en daarna nog 1 keer bruid en vader en bruidegom en moeder. Mijn moeder danst niet graag (ook nieuwe heup) en mijn schoonvader is ziek.Ik moet dus nog wel mijn eigen openingsdans kiezen : We've got tonight (Bob Seger and the Silver bullet band; omdat ik altijd zij dat ik hierop ging dansen als ik ging trouwen, maar de tekst is het niet helemaal), Wonderful Tonight van Eric Clapton, of You are so Beautiful; Joe Cocker of Make you feel my Love van Adele.Sowieso, als het Wonderful Tonight niet is van Eric Clapton als openingsdans, denk ik deze te dansen met mijn vader ofwel You're never Walk Alone van Gerry and the pacemakers (maar ik twijfel of dit niet te snel is).Ik weet dat het off-topic is, maar ja.
Off-topic: hoeveel dansen doen jullie bij vermenigvuldiging of doen jullie geen vermenigvuldiging?
Is dat dan bruidspaar, daarna bruid + vader en bruidegom + moeder en daarna bruid en schoonvader en bruidegom en schoonmoeder.
Wij dachten enkel 1 keer samen te dansen en daarna nog 1 keer bruid en vader en bruidegom en moeder. Mijn moeder danst niet graag (ook nieuwe heup) en mijn schoonvader is ziek.
Ik moet dus nog wel mijn eigen openingsdans kiezen : We've got tonight (Bob Seger and the Silver bullet band; omdat ik altijd zij dat ik hierop ging dansen als ik ging trouwen, maar de tekst is het niet helemaal), Wonderful Tonight van Eric Clapton, of You are so Beautiful; Joe Cocker of Make you feel my Love van Adele.
Sowieso, als het Wonderful Tonight niet is van Eric Clapton als openingsdans, denk ik deze te dansen met mijn vader ofwel You're never Walk Alone van Gerry and the pacemakers (maar ik twijfel of dit niet te snel is).
Ik weet dat het off-topic is, maar ja.
hier is het de bedoeling dat ik eerst met mijn man dans I just can't stop loving you van Michael Jacksonnadien dans ik met mijn papa en hij met zijn mama. het liedje weten we nog niet echt. wij dachten eigenlijk gewoon nog een liedje te nemen dat voor ons beiden betekenis heeft.Perfect day van lou reedla vie en rose van edith piaffnadien mag iedereen dansen :-)
Moet dat eigenlijk ? ...
Nee dat moet niet maar traditioneel gezien zijn er de openingsdans en dan de 2 die ik hierboven vermeld heb. Dj heeft ons gezegd dat het officieel in die volgorde is. De laatste dans doe ik met mijn oudste schoonbroer aangezien mijn schoonvader spijtig genoeg al overleden is. Dus ik dans met mijn vader op wonderful tonight en mijn man danst met zijn moeder op unchained melody.
amaai wat een reacties keiblij zal me er eens mee bezig houden vandaag laat jullie zeker iets weten
Wij gaan dansen met onze kindjes ipv met de ouders.
Wij gaan ook eerst als bruidskoppel dansendan Vader+bruid en dan moeder+bruidegomEn dan haalt mijn vader mijn mama en zijn moeder dan zijn vader om te dansen en haal ik mijn broer en de bruidegom zijn zus. En dan vrees ik dat mijn man het opgeeft ;-)Maar wonderful tonight van eric clapton, bedankt voor de tip!!! Staat nu prompt op nummer 1!
Wat vinden jullie van Nothing else matters van Metallica? Dit is 1 van de lievelingsliedjes van mijn papa, alleen weet ik niet of de tekst en het thema wel aansluiten bij een trouw?
Ik kwam hier es piepen en ik ben blij dat ik dat heb gedaan. "I loved her first" vind ik een prachtnummer!!! Kreeg er tranen van. Thanks!
Ja e Cathy , ik ook toen ik het de eerste keer hoorde wist ik meteen dit is het !!! En mijn vader is er ook weg van , ik heb hem de vertalling gegeven en nu vind hij het nog mooier
Waaauw! I loved her first is zooo mooi! Ik kreeg echt tranen in mijn ogen!Ben trouwens nu al super emotioneel als ik denk aan het moment dat ik met papa naar het altaar ga lopen en dat we samen gaan dansen...Vrees dat ik het dan niet droog houd :-)