Terug naar overzicht
Dat zal wel dat je superblij bent!!! Het is natuurlijk een dubbel gevoel hé. Die van 100 euro doe je nooit meer aan maar die die je dan wel aandoet (je Jimmy choo's)kosten min 400 euro als ik mij niet vergis. Maar ik moet niks zeggen op een ander want ik ging voor een trouwjurk van max 800 euro en het is er 1500 euro geworden zodus:-)
Hey Elke, het is inderdaad dubbel gelijk je zegt... En ik heb heel lang liggen twijfelen als ik het wel zou doen... Want uiteindelijk zijn het maar schoenen! Maar als ik de prijzen vergeleek met de andere schoenen die ik wel mooi vond kwam ik altijd rond de 250 a 300 euro uit voor schoenen uit echt leder met bling op.... En vele waren zelfs niet van merk....En dan heb ik echt afgewogen welke zitten beter en zijn die jimmy choo hun geld echt waard?Awel ik moet zeggen op kwaliteit zijn zij echt wel de winnaar...Wat dan wel is ik ben 600€ onder het budget gebleven met mijn trouwjurk :-) dus daarmee dat ik wel wat groter budget had voor schoenen!!!
Fijn, Lorena!Ik ben ook gegaan voor schoenen die ik nog kan afdragen. Je kan maar beter wat meer geld uitgeven aan schoenen die je nog vaak aandoet (dan rendeert je geld nog wat) dan veel geld uitgeven aan schoenen die je niet mooi vind en niet meer gaat aandoen (dat is zeker weggegooid)veel plezier ermee!
Super! Ben dit weekend ook mijn jimmy choo's gaan kopen tijdens een tripje parijs, boetiek alleen al is een belevenis op zich ;-) zijn ook mijn droomschoenen! Welk model heb je genomen?
Hey Ellen,Bij mij het model evelyn geworden! Welke is het bij jou geworden???De winkel is inderdaad een belevenis op zich!!!! Zalig gewoon!!!!
Heb eens stiekem op google gekeken en ik moet zeggen: zeer mooie schoenen!
Ga ook eens googelen denk ik...
Bij mij model Yvette :-) Zalig eh! Geniet ervan! X
Ook heel mooi! Heb ze vast gehad in de winkel maar wou niks met bandjes...Idd zalig!!! :-)
Mag ik vragen of de maten wat kloppen van jimmy choo? In andere schoenen dezelfde maat?
Hey evelien,de maten kloppen niet echt, normaal draag ik 37 en heb een 36,5 moeten nemen. Zelfs een 36 paste goed alleen knelde ze een beetje meer dan de 36,5...Je zou ze echt moeten passen!