Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwschoenen gevonden :-))

3-6-2014 14:24:14
Hallo bruidjes en gommetjes :-)

Ik ben zoooooo blij,na lang zoeken heb ik eindelijk mijn trouwschoenen gevonden!!
Ik vond de klassieke trouwschoenen alles behalve mooi, en het zijn al zeker geen schoenen die ik naderhand nog zou afdragen... Om er dan meer als 100€ aan te geven stak mij echt tegen!
Dus ben ik op schoenen beginnen zoeken die een echte bling en wedding waarde hadden! En die ik nog gewoon door kon afdragen!!!
Al gauw kwam ik uit op een paar jimmy choo die ik geweldig vond...
Vorige week dan maar een dagje uit met mijn 2getuige gepland naar Antwerpen!
Eens daar aangekomen de jimmy choo winkel gezocht!!
Amaai wat een winkel,service en mooie schoenen hebben ze daar!!!
Er waren een paar modellen die ik echt mooi vond en die niet te hoog waren (6 cm hak max want anders ben ik groter dan mijn verloofde)
Eenmaal alle modellen doorgegeven mocht ik ze passen. Awel ik moet eerlijk zeggen dat ze zitten als gegoten, het is net alsof ik op een paar sloffen rondloop!!! Nu voor die prijs mag dat ook wel maar het zijn heeeel makkelijke schoenen!!!

Ik ben super blij met mijn aankoop!!!!

Lorena
26-8-2017
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1052

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik3-6-2014 15:05:19

Dat zal wel dat je superblij bent!!! Het is natuurlijk een dubbel gevoel hé. Die van 100 euro doe je nooit meer aan maar die die je dan wel aandoet (je Jimmy choo's)kosten min 400 euro als ik mij niet vergis. Maar ik moet niks zeggen op een ander want ik ging voor een trouwjurk van max 800 euro en het is er 1500 euro geworden zodus:-)

Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik3-6-2014 16:18:23

Hey Elke,
het is inderdaad dubbel gelijk je zegt... En ik heb heel lang liggen twijfelen als ik het wel zou doen... Want uiteindelijk zijn het maar schoenen! Maar als ik de prijzen vergeleek met de andere schoenen die ik wel mooi vond kwam ik altijd rond de 250 a 300 euro uit voor schoenen uit echt leder met bling op.... En vele waren zelfs niet van merk....
En dan heb ik echt afgewogen welke zitten beter en zijn die jimmy choo hun geld echt waard?
Awel ik moet zeggen op kwaliteit zijn zij echt wel de winnaar...
Wat dan wel is ik ben 600€ onder het budget gebleven met mijn trouwjurk :-) dus daarmee dat ik wel wat groter budget had voor schoenen!!!

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik3-6-2014 19:01:46

Fijn, Lorena!
Ik ben ook gegaan voor schoenen die ik nog kan afdragen.

Je kan maar beter wat meer geld uitgeven aan schoenen die je nog vaak aandoet (dan rendeert je geld nog wat) dan veel geld uitgeven aan schoenen die je niet mooi vind en niet meer gaat aandoen (dat is zeker weggegooid)

veel plezier ermee!

ellen
2-8-2014
 Meld misbruik3-6-2014 20:00:40

Super! Ben dit weekend ook mijn jimmy choo's gaan kopen tijdens een tripje parijs, boetiek alleen al is een belevenis op zich ;-) zijn ook mijn droomschoenen! Welk model heb je genomen?

Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik3-6-2014 21:39:52

Hey Ellen,
Bij mij het model evelyn geworden! Welke is het bij jou geworden???
De winkel is inderdaad een belevenis op zich!!!! Zalig gewoon!!!!

Britt

Meld misbruik3-6-2014 21:59:08

Heb eens stiekem op google gekeken en ik moet zeggen: zeer mooie schoenen!

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik3-6-2014 22:20:56

Ga ook eens googelen denk ik...

ellen
2-8-2014
 Meld misbruik3-6-2014 22:34:59

Bij mij model Yvette :-)
Zalig eh! Geniet ervan! X

Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik3-6-2014 22:39:21

Ook heel mooi! Heb ze vast gehad in de winkel maar wou niks met bandjes...
Idd zalig!!! :-)

Evelien
16-8-2014
 Meld misbruik10-6-2014 22:42:56

Mag ik vragen of de maten wat kloppen van jimmy choo? In andere schoenen dezelfde maat?

Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik11-6-2014 0:13:30

Hey evelien,
de maten kloppen niet echt, normaal draag ik 37 en heb een 36,5 moeten nemen.
Zelfs een 36 paste goed alleen knelde ze een beetje meer dan de 36,5...
Je zou ze echt moeten passen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...