Terug naar overzicht
Simona, Isabelle in Gent (Dampoortstraat) die maakt en doet retouches aan bruidsjurken. Heb er mijn 2e paar bruidsschoenen gekocht van Rainbow Club (verkoopt de lijn elsa coloured shoes).Héél vriendelijke vrouw die weet waar ze over spreekt!!! Als je van de streek bent zeker een bezoek waard
Liefst regio Limburg. Gent is iets te ver voor mij maar toch bedankt!
November Styling? http://www.novemberstyling.be/
Diana David?
Is november Styling goed? Dat ligt wel kort bij mijn woonplaats
Hallo SimonaIk heb mijn kleed bij Pascale van den broeck (issa moda) laten maken. Volledig op maat. Ik had wel een model van haar zelf gekozen maar heb enkele persoonlijke toetsen kunnen aanvullen.Heb het kleed nu zaterdag aangedaan en het zat echt perfect. Heel de dag aangehad zonder ergens last van te hebben.Heb het juist met de hand gewassen en het is echt nog kei mooi.Echt de moeite. Groetjes Hanne
Simona, Voor November Styling moet je eens zoeken op dit forum, er staat al het één en ander over op en volgens mij allemaal positief. Ikzelf heb mijn kleed ook laten maken door iemand die ik ken. Het gevoel een uniek stuk te dragen is gewoon super.Succes ermee!Groetjes
Zijn de kleedjes van issa-mode ook niet wat duurder of valt dit goed mee?
Mja maar wel kwaliteit ik heb daar alles gekocht, schoenen, ondergoed, onderrok, kousen en het ging nog wel ik denk als je alles apart gaat kopen dat je evenveel kwijt bent.