Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

toch nog even stressen

4-6-2014 12:10:17
mijn zus is opgenomen in de psychiatrie. Eigenlijk vind ik de timing wel goed, want vreesde er voor dat ze weer het één of ander ging uit steken juist op onze dag. Jammer is wel dat de kinderen terug geplaatst zijn, zij verdienen het niet om steeds als boksbal te dienen. Als het aan mij lag dan nam ik ze terug onder mijn hoede , maar mijn toekomstige ziet dat niet zitten. Begrijpelijk ook hoor.
Enfin ik ben het ondertussen gewoon om met dramas te leven.
Waar ik me wel ook nog zorgen om maak is onze nieuwe dj. Tot nu toe nog altijd niets gehoord. Als ik tegen vanavond niets hoor ga ik weer de event planner lastig vallen ze.

Evelyn
6-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 812

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik4-6-2014 14:23:32

Oei Evelyn dat is geen leuk ivm uw zus...hopelijk is ze er snel weer bovenop! Zeker voor haar kids :-(
Trouw je nu vrijdag? Zal er snel zijn dan en mooi weer!
Inderdaad ik zou DJ of planner toch bellen vandaag hoor!
Succes!

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik4-6-2014 15:23:56

cindy, het klinkt misschien grof, maar we zijn allemaal opgelucht dat mijn zus na jaren van ongerustheid, miserie, verwaarlozing en leugens opgenomen is. Ik hoor dat ze nu eens echt haar onderzoeken en ondersteuning krijgt. Ik heb haar oudste zoon, die nu 8 is tijdens zijn eerste levensjaar bij mij gehad en hem opgevoed tot mijn verloofde zei dat het genoeg was geweest. Ik heb daar enorm veel hart zeer van gehad. Vooral toen de commissie van kinder verwaarlozing mij constateerde met de vraag of ik voor haar oudste kinderen kon zorgen tot mijn zus weer alles op orde had. Uren heb ik in mijn zus gestoken. Van ocmw naar advocaat , naar advocaat rechtbank , ...ik denk dat ik alle instanties ondertussen al ken. Budget begeleiding opgestart, schuld bemiddeling , kinderen werden opgehaald om naar school .te gaan en ook afgehaald. Een maand later tekent ze alles terug af. Meermaals gebeurt. De enige optie was om via haar huisdokter bewindvoering gaan te vragen. Probleem was dat ze steeds van dokter veranderde. Rond kerst is ze stomdronken van de trap gevallen . Dokters vreesden voor blijvende schade, wonderlijk kwam ze er volledig door. Gisteren ging mijn pa kijken bij haar thuis omdat hij ze niet verstomd aan de telefoon . Ze was ladderzat en haar kinderen waren ook thuis. Toen ze agressief werd, heeft hij de politie gebeld. Na een ziekenhuis opname is ze dus nu opgenomen. Misschien allemaal triest maar ik hoop voor de kids dat er nu iets ondernomen wordt.

politie moeten bellen

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik4-6-2014 15:24:38

o en ja het is nu vrijdag :)

Mylene
7-6-2014
 Meld misbruik4-6-2014 22:24:28

Nou meid, ik wens jou en je veloofde alles geluk van de wereld! maak er een fijne dag van

Lies

Meld misbruik5-6-2014 8:12:22

He Evelyn toch, niet makkelijk allemaal. Ik hoop dat het jullie wat rust kan brengen, wetende dat ze momenteel opgevangen wordt. Maar ik begrijp je bezorgdheid rond de kinderen. Die hebben al veel te veel moeten doorstaan zo te lezen.

Probeer in ieder geval los te laten en te genieten vrijdag! Het wordt jullie dag!!!

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik5-6-2014 14:23:55

Merci lies! Net mijn jurk gaan halen, was weeral afgevallen. Nog een geluk dat ze enkel mijn rok moesten innemen. Morgen d day! Lijkt zo onwerkelijk! Hi hi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...