Terug naar overzicht
ik heb van een vriendin de volgende tip gekregen:achterstevoren op het toilet gaan zitten :)dus gewoon kleed opheffen langs voor en dan met geizcht naar de muur gaan zitten!zij vond het super gemakkelijk en de tip in een bruidswinkel gekregen :)
Daar had ik zelf nog niet aan gedacht. Moet ik dat maar proberen, bedankt!
graag gedaan
Deze tip heb ik ook gekregen in de bruidswinkel!tis dus geen grap , lijkt me wel grappig
Ik ben er zoals dagelijks gaan opzitten en alles gewoon omhoog gehoffen. Lukte ook prima. Had ook wel wat tulle als onderaan en vormde geen probleem.
ahja, goede tip!
Hehe - wat is dit toch een schitterend forum :-)
Zoals Evy zegt: gewoon opheffen :-)
Achterstevoren idd ofwel gewoon opheffen en alle tule onder je armen proppen. Ik had er geen probleem mee.
Ik ga het beide proberen en zien wat het gemakkelijkste is. Bedankt wel voor de reacties, nu kan ik daarover toch al wat geruster zijn
Ik zal achterstevoren moeten met mijn tule ook meegekregen van de bruidswinkel :-)
In de winkel zeiden ze me dat het met een onderrok met hoepel wel meevalt: als je de hoepel goed omhoog houdt, heb je automatisch je hele rok omhoog en geen risico's op ongelukjes. Ik haal mijn jurk pas de dag voor ons huwelijk af, dus ik heb het nog niet kunnen testen :-)
Ik ook nog een maand vandaag !!!!! De kriebels beginnen te komen
ik had heel veel tulle en sleep, wel met hoepel, ging heel gemakkelijk. Had wel mama meegevraagd voor de zekerheid maar denk dat het ook zonder zou gelukt zijn
Hier 14 lagen tule en een sleep... Gewoon naar het toilet gaan zoals anders en inderdaad alles goed omhoog doen :-). Geen problemen mee gehad behalve dat het wat langer duurde zo :-).
Echt zo hard bedankt voor de geruststellende reacties allemaal! :o)
Ik vraag me toch af waarom er in feestzalen waar veel huwelijksfeesten doorgaan geen gehandicaptenwc's zijn. Extra groot en ideaal voor bruidjes.
Ja, inderdaad, in onze feestzaal zijn het ook maar kleine hokjes! Dus ons mama gaat toch mee moeten, als is het maar om er voor te gaan staan :-pHoewel ik wel genoeg verstopt ben onder een heel volume aan jurk ;-)