Als je daar de service krijgt die ik heb gehad sta je nog nergens :s
Altijd al zo iets gehad van bij Koonings daar zal en moet ik voor mijn kleed gaan kijken.
Nu ben ik zwanger dus moest ik op zoek naar een kleedje dat in augustus dit jaar nog gaat passen. Op de site van Koonings gekeken en inderdaad daar staan zwangerschap kleedjes op dus helemaal in de wolken natuurlijk!!
Voor de zekerheid nog gemaild en gebeld en het bij het maken van de afspraak nog eens gevraagd of ze kleedjes voor zwangere hebben, en inderdaad tot 3 x toe werd me bevestigd dat ze kleedjes hadden.
Afspraak gemaakt, bijna 1.5 uur op en 1.5 uur terug rijden maar dat had ik er voor over!
Daar aangekomen kreeg ik al meteen te horen, Mevrouw wij hebben geen kleedjes voor zwangere bruidjes!! Ik kon door de grond zakken van onnozelighed!!!! Enorm kwaad was ik! Ze kon me ook geen antwoord geven op het feit waarom ze me dan tot 3 x bevestigd hadden dat ze wel kleedjes hadden.
Ach ja,ik was enorm teleurgesteld.
Maar nu de teleurstelling verwerkt is, hoop ik dat het voor jou zeker zo goed zal meevallen en dat je er werkelijk je droomkleed vind en ervan kan genieten!! :)
Veel succes alvast!!!