Terug naar overzicht
Wij hebben onze uitnodigingen ook bij Tadaaz besteld! :) ik had ze maandag besteld, gisteren zijn ze al aangekomen! Mooi geleverd allemaal :) Ik heb de indruk dat jij al wel meer in orde hebt als ik, en ik trouw op 6 september! Wij moeten nog een enveloppedoos, we zitten nog even met de handen in het haar voor vervoer,..
De enveloppedoos heb ik 2dehands gekocht van iemand hier op het trouwforum! We gaan die nog rood verven en dan is ze in orde! :) En vervoer, ja het is niet simpel, wij hebben het geluk dat we vrienden hebben met een rood en witte oltimer mini! :) Als ik er maar in pas met mijn kleed! Veel succes met alles! Groetjes
Hier worden de uitnodigingen vandaag of morgen bestel, ook bij Tadaaz dus heel blij om te horen dat ik niet de enige ben en dat ze in orde en heel snel thuis aankomen! Je checklist ziet er heel goed uit, hier enkel nog een enveloppendoos, de uitnodigingen en nog trouwringen of een alternatief hiervoor :)
oh ja we hebben ook een digitale gastenboek, een praatpaal! :) Ja ik ben heel tevreden van Tadaaz, die proefdruk zat de dag nadien ook al in onze brievenbus, allemaal heel correct! Amai Lien, jullie zijn wel heel goed op schema! Goed bezig! :) Groetjes
Hier is al in orde:- kleed (1e pas in augustus)- kostuum- schoenen voor bruid en bruidegom- bruidskindjes en hun kleding en accessoires- uitnodiging- locatie feestzaal, receptie en foto's- juwelen bruid- hapjes en dranken forfait receptie- menu en menukaart- idee tafelindeling- bedankjes zijn uitgewerkt- afspraak proefkapsel en make up- gemeentehuis- fotograaf-dj- openingsdans- danslessen- gastenboek en enveloppedoos- ringen
Huwelijksreis en opvang voor de kindjes voor ' s avonds
Wauw Sabrina, jij bent ook wel goed op schema! Leuk om van jullie te lezen wat er bij jullie al in orde is, dan kan ik mijn lijstje verder aanvullen! :)
Hoi Julie,Amai wat een lijstje... Ik denk dat ik zo ver nog niet zit als u hoor! Vervoer, schoenen bruid, kostuum en schoenen bruidegom, fotolocatie, allemaal iets wat ik nog niet heb... Aankleding zaal qua bloemen en ballonnen heb ik wel al adresjes maar moet nog langs gaan dus je zit zeker op schema denk ik hihi! Groetjes Leen
Ik trouw 26 september.Je zit goed op schema ze ;) dat is bij ons ook geregeld.ben nu aan het proberen wat orde te scheppen in het misboekje en ideeën verzamelen voor aankleding .Over een enveloppendoos zijn we nog niet uit en ook de fotolocaties moeten we nog vast leggen.Onze uitnodigingen komen ook van tadaaz en waren binnen 2 dagen hier, zeer snelle service. wij vinden ze prachtig en zijn zeer tevreden.
Ik trouw net 1 weekje later :-) In orde:- kleed- kostuum - schoenen bruid- vervoer- misboekje - kerk betaald - gemeentehuis betaald - ceremoniemeester- huwelijkskaars- live bandje voor in de mis - haar en make up al 1 x proef gedaan maar ga nog een keer iets anders proberen- decoratie - bloemen voor in de kerk - bedankjes - uitnodigingen zijn ze mee bezig (grafisch ontwerper) - fotograaf- klein bedankje ouders- DJ - ringen - feestflitser besteld - binnenlocatie gereserveerd voor foto's - fotobooth props - ringkussentje - juwelen (al twijfel ik over de halsketting) - boekje voor de kindjes om zich bezig te houden - ...To Do: - ballon decoratie bestellen - bruidsboeket - schoenen bruidegom - lingerie bruid (last minute omdat ik volop bezig ben met afslanken) - bestellen ontbijtmand (bij de feestzaal) - bedankjes getuigen - bedankje bruidsmeisje - wellicht nog vanalles waar ik nu niet op kom :-) - ...