Terug naar overzicht
Even Googelen? Uit de resultaten lezen we 27 jaar en omschrijft zichzelf als 'House & Dance DJ' terwijl hij toch all-round service voor verjaardagen en huwelijken aanbiedt. Je zoekt iemand in die regio?
Hey Sofie,Ik was vorig weekend op een trouwfeest van een vriendin, en zij hadden Dj Maarten Provo.Ik was er enorm van teleurgesteld. De overgangen zaten niet goed (vaak enkele seconden zonder muziek) en hij heeft het volledige repertoire van Michael Jackson gedraaid.Het kan natuurlijk enkel die ene avond geweest zijn, maar mijn ervaringen ermee zijn niet schitterend :)Veel succes!
ik had hem en hmnnik twijfel, van prijs enzo was hij ok maarhij wisselde te snel van gerne swaardoor sommige gasten in de war war waren het feest kwam niet echt op gang (maar dit steek ik helemaal niet op maarten maar op mijn zeurpieten die enkel polonaises wouden en dat wou ik absoluut niet) en de liedjes waarvan ik beslist had dat ze zeker gedraaid moesten worden werden heel op het laatste snel afgespeeld (wat ik wel jammer vond)wat ik wel goed vind is dat hij de liedjes waar van ik zei die echt niet! ook niet gespeeld heeft en pas na dat ik van gezaag van de grootouders toch ben gaan zeggen van 1 of 2maar al bij al waren we niet ontevreden maar ook niet super enthausiast het is een mwa ok :)
Dankjewel voor de reacties!
Hij speelde vorig jaar op het trouwfeest van mijn schoonzus... ik was geen fan! Vorig weekend zijn wij getrouwd met DJ Dylano, wat ons betreft, een schot in de roos. Hij heeft ook veel lichteffecten bij en hanteert één prijs van receptie tot einde feest. Bovendien maakt hij zelf ook filmpjes die hij op zijn facebookpagina zet. De filmpjes hebben ons overtuigd. Aangename man, erg fijn om mee samen te werken.