Terug naar overzicht
Misschien es gaan horen bij Maydoncken (Boshoek 50)?Natuurlijk hangt het af van het aantal personen, maar zij kunnen eventueel een tent zetten.Wij trouwen er volgende week ;). Zijn nog aan 't denken geweest over De Beemden.
Wij hadden de Beemden ook voor 15-5-2015 maar hebben het spijtig genoeg ook vernomen. Voor Maydoncken hadden wij te volk. Wij hebben niks gevonden en hard gezocht. Uiteindelijk gekozen voor hotel Karmel in Herentals.
Oh ik trouw dit jaar nog in de beemden. Heb ik precies nog geluk. Stoppen ze ermee vanaf 2015 dan?Wel spijtig dat ze ermee stoppen want het is daar wel altijd in orde geweest. Nu hoop ik dat ze dit jaar ook nog alles zo in orde maken nu dat ze van plan zijn dermee te stoppen.
Oh ik trouw dit jaar nog in de beemden. Heb ik precies nog geluk. Stoppen ze ermee vanaf 2015 dan?
Wel spijtig dat ze ermee stoppen want het is daar wel altijd in orde geweest. Nu hoop ik dat ze dit jaar ook nog alles zo in orde maken nu dat ze van plan zijn dermee te stoppen.
Oh ja en je moet eens kijken naar prinsenhof in herenthout. Niet echt een tent, maar vind het ook een mooie locatie.
We zijn vorige week getrouwd op domein Roosendael in Sint-Katelijne-Waver.Concept: je huurt het hele binnen-domein met landhuis en koetshuis voor een dag of een weekend en op het domein mag ook een tent geplaatst worden. Bovendien beschikken ze over 114 slaapplaatsen (inbegrepen in de prijs). Nadeel: het is een natuurdomein van Het Kempens Landschap, geen feestzaal, waardoor je zelf catering e.d. moet regelen (anderzijds heeft dat bij ons de prijs enorm gedrukt)
Roosendael had ik ook doorgekregen van een collega die er nog gewerkt heeft (we wonen in Mechelen, maar mijn ouders zijn van Nijlen).Moet ook leuk zijn, maar ik vond het voor het aantal mensen dat wij hadden wat duur qua "startprijs" - de huur van het domein. Als ik daar alle kosten van catering en dergelijke bij telde, werd het voor ons behoorlijk duur.Maar als je echt bijvoorbeeld 100+ man hebt op je feest en je kan blijven slapen, haal je het er waarschijnlijk wel uit.Het Prinsenhof heb ik ook al gehoord dat dat serieus vernieuwd is. Ligt op de grens van Bevel en Herenthout.
Prinsenhof is idd mooi, maar niet groot. Wij hebben een 200 man en dan moesten ze een tent aan de zaal bijzetten.Schranshoeve in Vorselaar vonden we ook mooi, maar ook te klein
Prinsenhof is idd mooi, maar niet groot. Wij hebben een 200 man en dan moesten ze een tent aan de zaal bijzetten.
Schranshoeve in Vorselaar vonden we ook mooi, maar ook te klein
Indra, Wat was de prijs voor het Prinsenhof in Berenthout ? Lijkt mij een heel leuk concept ! Zeker omdat wij graag ook slaapplaatsen voorzien voor de gasten... Aangezien ik van de ene kant van het land ben en mijn partner van de andere kant :D
De prijs voor domein Roosendael ? sorry ik was eventjes mis met de naam :D weet iemand daar een prijs van ?
Melissa, je kan ook eens informeren bij "BB De Hullebrug" in Herenthout. Daar kan je alles kiezen zoals jij het wil. Ze hebben ook een paar kamers waar je dan kan overnachten. http://www.ellyvanherck.com/?gallery=marry-me kan je wat foto's zien, vanaf die waar mensen aan tafel zitten buiten, tot de wensballonnen. Maar je kan er ook eender welke tent zetten. Heel mooi! Spijtig genoeg paste het niet binnen ons budget. :-(
Melissa, je kan ook eens informeren bij "BB De Hullebrug" in Herenthout. Daar kan je alles kiezen zoals jij het wil. Ze hebben ook een paar kamers waar je dan kan overnachten.
http://www.ellyvanherck.com/?gallery=marry-me kan je wat foto's zien, vanaf die waar mensen aan tafel zitten buiten, tot de wensballonnen. Maar je kan er ook eender welke tent zetten. Heel mooi! Spijtig genoeg paste het niet binnen ons budget. :-(
http://www.hullebrug.be/nl/gardenparty.aspx