Nu Online
Momenteel zijn er 661 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Locatie met tent

5-6-2014 22:40:08
Wij trouwen volgend jaar in mei. we hadden graag ons feest gegeven in de beemden in Nijlen. maar nu blijkt dat zij stoppen met dit concept. Weet er mss iemand iets gelijkaardigs. Waarmee ik bedoel, een zaal maar met buiten ook een tent aan. De Hullebrug biedt dit ook aan naar het schijnt. Iemand nog alternatieven ??

Kristof
16-5-2015
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1814

Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik5-6-2014 23:59:59

Misschien es gaan horen bij Maydoncken (Boshoek 50)?
Natuurlijk hangt het af van het aantal personen, maar zij kunnen eventueel een tent zetten.

Wij trouwen er volgende week ;). Zijn nog aan 't denken geweest over De Beemden.

tinne
15-5-2015
 Meld misbruik6-6-2014 15:49:48

Wij hadden de Beemden ook voor 15-5-2015 maar hebben het spijtig genoeg ook vernomen. Voor Maydoncken hadden wij te volk. Wij hebben niks gevonden en hard gezocht. Uiteindelijk gekozen voor hotel Karmel in Herentals.

Jessie
13-9-2014
 Meld misbruik6-6-2014 17:03:38

Oh ik trouw dit jaar nog in de beemden. Heb ik precies nog geluk. Stoppen ze ermee vanaf 2015 dan?

Wel spijtig dat ze ermee stoppen want het is daar wel altijd in orde geweest. Nu hoop ik dat ze dit jaar ook nog alles zo in orde maken nu dat ze van plan zijn dermee te stoppen.

Jessie
13-9-2014
 Meld misbruik6-6-2014 17:43:36

Oh ja en je moet eens kijken naar prinsenhof in herenthout. Niet echt een tent, maar vind het ook een mooie locatie.

Indra
31-5-2014
 Meld misbruik6-6-2014 20:06:11

We zijn vorige week getrouwd op domein Roosendael in Sint-Katelijne-Waver.
Concept: je huurt het hele binnen-domein met landhuis en koetshuis voor een dag of een weekend en op het domein mag ook een tent geplaatst worden. Bovendien beschikken ze over 114 slaapplaatsen (inbegrepen in de prijs).
Nadeel: het is een natuurdomein van Het Kempens Landschap, geen feestzaal, waardoor je zelf catering e.d. moet regelen (anderzijds heeft dat bij ons de prijs enorm gedrukt)

Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik6-6-2014 20:46:29

Roosendael had ik ook doorgekregen van een collega die er nog gewerkt heeft (we wonen in Mechelen, maar mijn ouders zijn van Nijlen).
Moet ook leuk zijn, maar ik vond het voor het aantal mensen dat wij hadden wat duur qua "startprijs" - de huur van het domein. Als ik daar alle kosten van catering en dergelijke bij telde, werd het voor ons behoorlijk duur.
Maar als je echt bijvoorbeeld 100+ man hebt op je feest en je kan blijven slapen, haal je het er waarschijnlijk wel uit.

Het Prinsenhof heb ik ook al gehoord dat dat serieus vernieuwd is. Ligt op de grens van Bevel en Herenthout.

tinne
15-5-2015
 Meld misbruik7-6-2014 21:57:14

Prinsenhof is idd mooi, maar niet groot. Wij hebben een 200 man en dan moesten ze een tent aan de zaal bijzetten.

Schranshoeve in Vorselaar vonden we ook mooi, maar ook te klein

Melissa
25-6-2016
 Meld misbruik16-1-2015 12:54:30

Indra, Wat was de prijs voor het Prinsenhof in Berenthout ? Lijkt mij een heel leuk concept ! Zeker omdat wij graag ook slaapplaatsen voorzien voor de gasten... Aangezien ik van de ene kant van het land ben en mijn partner van de andere kant :D

Melissa
25-6-2016
 Meld misbruik16-1-2015 12:56:06

De prijs voor domein Roosendael ? sorry ik was eventjes mis met de naam :D weet iemand daar een prijs van ?

tinne
15-5-2015
 Meld misbruik16-1-2015 20:52:49

Melissa, je kan ook eens informeren bij "BB De Hullebrug" in Herenthout. Daar kan je alles kiezen zoals jij het wil. Ze hebben ook een paar kamers waar je dan kan overnachten.

http://www.ellyvanherck.com/?gallery=marry-me kan je wat foto's zien, vanaf die waar mensen aan tafel zitten buiten, tot de wensballonnen. Maar je kan er ook eender welke tent zetten. Heel mooi! Spijtig genoeg paste het niet binnen ons budget. :-(

tinne
15-5-2015

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info