Nu Online
Momenteel zijn er 633 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misselijk

6-6-2014 7:28:48
Morgen onze grote dag ......

Na dagen abnormaal rustig te zijn deze nacht opgestaan en zo misselijk als iets van de stress. Wat gaat dat morgen dan geven? Voel mij alles behalve super.

Ik moest voor mijn kleed toch zeker een kilootje afvallen , dat was gelukt. Zo erg dat er nu teveel kilokes afzijn. Dank u stress. Straks sta ik daar in men blote kont voor het altaar omdat men jurk afzakt.

Nu vraag ik mij af : hoe kan je nu genieten als ge stijd staat van de zenuwen ?

sara
7-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1057

BB
21-6-2014
 Meld misbruik6-6-2014 7:35:45

Ik begrijp je héééééél goed… Wij trouwen over 14 dagen en doe nu ook al geen oog mee toe… Ik kan alleen zeggen wat mijn omgeving zegt : "geniet van jouw dag ! " Maar das makkelijker gezegd dan gedaan… Ik denk dat eens het avondfeest begint, de meeste zenuwen wel zullen verdwenen zijn, hoop ik althans ! … Toi toi toi !!!

Mylene
7-6-2014
 Meld misbruik6-6-2014 8:12:21

Hier het zelfde.
Trouw ook Morgen, en terwel iedereen liep te stressen was ik rustig, nou behalven gisteren dan, Ben van de zenuwen tegen de vlakte gegaan! Da was iets minder. Vandaag tôt nu wel kalm maar zit de heletijd TO Do lijstjes in m'n hoofdpijn temaken.
Pffffff maar Ben zekker dat we een fantastiese dag zullen krijgen. Groetjes en ik wens je all veel geluk en allés liefste voor julie trouw.

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik6-6-2014 8:18:43

bij mij is het vandaag zover! Ondanks de voorgaande stress heb ik nu goed geslapen, en ben ik rustig. :-) gooi het van je af. Gisteren mijn jurk gaan halen, en ze moest ook weer ingenomen worden. Ik ben namelijk een doorjager :-)
Geniet dames!

Femke
27-6-2014
 Meld misbruik6-6-2014 11:22:46

Gewoon blijven bedenken waar het allemaal om draait: trouwen met jouw lief.
Zolang dat lukt, dan doet al die tralala er helemaal niet toe.

Dat bedenken helpt mij supergoed om rustig te blijven bij alle dingen die we eigenlijk nog dringend zouden moeten regelen. Maar misschien ben ik dan wel een te verliefde ziel :).

evy

Meld misbruik6-6-2014 11:48:22

Mijn raad: let it go! Denk aan niets anders dan aan jouw toekomstige en wat een leuke dag het zal zijn. Maak je niet druk om zaken die kunnen misgaan. Als er iets moet misgaan, dan is het zo en maak je er de dag zelf niet druk in.
Ik ben een pietje precies, maar voor die ene dag, waar je toch gewoon 100% van wil genieten, moet je gewoon alles loslaten. Met die instelling ben ik de dag zonder stress doorgekomen. :)

Karen
14-6-2014
 Meld misbruik6-6-2014 12:44:10

Hier hetzelfde probleem volgende week trouwen en nu al bijna niet meer slapen ik ga de rest van de week in verlof om te ontspannen hopelijk lukt dat.
In ieder geval als ik niet zo vroeg uit bed moet maakt het niet uit wanneer ik in slaap val ;-) rustig laatste zaken afhandelen. Ik kan er momenteel ook niet van genieten door er continu aan te denken. Hopelijk betert dit als de dag er zelf is aangebroken.

Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik6-6-2014 19:54:54

Hier overdag doodkalm, maar 's nachts de gekste dromen / nachtmerries.

Al goed dat de meeste dromen bedrog zijn volgens Borsato, want anders was ik bijvoorbeeld te laat op mijn eigen feest met toekomende gasten terwijl ik me nog moet douchen, kleden en mijn haar doen en bovendien met gasten die ik totaal niet ken en die heel erg vaag een nicht kennen en zo op 't feest verzeild raken.

Nog een week te gaan bovendien, dus als dat nu al bezig is ... dat belooft.

Daisy
27-6-2014
 Meld misbruik6-6-2014 21:29:08

Hier nog 3 weekskes en gisteren op gestaan met een mega koortsblaas. M'n lip zit zo dik dat ge zou denken dat ik 'slaag' heb gekregen. Die zal wel weg zijn tegen dan maar khoop dat er geen nieuwe meer komt. Ik dacht dat ik geen stess had maar blijkbaar toch wel want 's avonds duurt het ook wel efkes voor ik in slaap val en ook vanalles zit te denken. Maar kwil wel heel graag genieten van onze dag dus no stress meer. :-)

lynn
14-6-2014
 Meld misbruik13-6-2014 23:57:21

Haha, zo herkenbaar! Ook de laatste dagen uitzonderlijk rustig, terwijl mijn omgeving liep te stressen. En nu lig ik hier te draaien en te keren, ik kan niet slapen..
Loslaten dus... Morgen The big day!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...