Terug naar overzicht
WooooW Suuuuuper Jolien !!!! :D echt waar echt tof zenne en ook om te lezen...proficiat met je verloving he.....
Hij heeft er zijn tijd in gestoken en dat zegt veel. Proficiat met de verloving!
Jolien, dit is echt P-R-A-C-H-T-I-G! Ik kan er verder weinig over zeggen, maar het is echt fantastich, geweldig. Ik vind dat hij het toch echt heel erg goed gemaakt heeft, ondanks de vertraging ;-) Geniet nog maar fijn na van dit mooie moment!
Limburg rules :-)Superleuk gedaan :-)
Amaaaaaaaaaai! Daarom heb je misschien wat langer moeten wachten ;-) Hij heeft er duidelijk veel werk in gestoken! Schitterend!Het aanzoek zelf lijkt me ook heerlijk. Ik ben benieuwd naar dat filmpje!Bedankt om het met onze te delen X
ME LIKE !!!
Mooi!!!
Heel mooi!
supermooi zeg!!geniet nog van je verloving want je trouwdag zal er zo zijn,liefs uit west vlaanderen xx
Wauw wauw wauw!!! Super
Dag Jolien,Ik denk dat ik jou ken, kan dat? Heb jij niet meegedaan aan een modellenwedstrijd. In elk geval super mooi filmpje!! :-)Groetjes,Sanne
Dag Sanne, Ik ben inderdaad in een lang vervlogen tijd finaliste van miss maxi geweest ;-)