Terug naar overzicht
Wij hadden :- 'I found you, you found me' door Rachel Currea (instrumentaal) bij het binnenkomen- 'My Favorite adventure' van K's Choice bij het ondertekenen van de trouwacte- 'Perfect Day' van Lou Reed by het naar buitengaan.Ik vond het persoonlijk wel leuk om een beetje achtergrondmuziek te hebben bij die delen waar er weining/niets gezegd wordt. Bij ons gaf het stadhuis ons die mogelijkheid - we moesten gewoon een cd geven met maximum 3 liedjes, en zij hebben er voor gezorgd dat die op de juiste momenten werden gespeeld.
Ik was net 'When I say nothing at all' van Ronan Keating aan het beluisteren en mijn vriend kreeg al kippenvel. Dus deze moet er zeker in. Aan een liedje voor binnen te komen had ik nog niet gedacht. Maar dat is wel een leuke suggestie.
Ik was net 'When I say nothing at all' van Ronan Keating aan het beluisteren en mijn vriend kreeg al kippenvel. Dus deze moet er zeker in.
Aan een liedje voor binnen te komen had ik nog niet gedacht. Maar dat is wel een leuke suggestie.
Misschien eerst navragen of het wel mogelijk is om muziek af te spelen. Bij veel stadhuizen of gemeentehuizen moet het allemaal zeer vlug gaan of hebben ze zelf reeds muziek klaar staan. Mvg
wij hadden = I belong to you, you belong to me van the lumineers bij het binnnenkomen en adele met to make you feel my love tijdens het tekenen van de akte.