Terug naar overzicht
Oei dat is jammer. Heb je echt geen budget meer? Ons vervoer viel goed mee van prijs, 180 euro om ons van thuis naar stadhuis te brengen' vervolgens de fotoshoot, en feestzaal. In ieder geval succes
dank je wel Evelyn! Oh die prijs valt precies nog wel mee!? Waar hebben jullie dat besteld? Als ik ergens anders wat op bespaar zou dat misschien nog wel moeten lukken. Dank je wel!
Julie, ik weet natuurlijk niet van waar jij bent maar de mensen van Cohibar in Heist op den Berg verhuren een (oldtimer) rode Fiat 500. Ik dacht voor 150 euro. Misschien kan je daar eens proberen?
Julie, wij hadden op de site van oldtimerweb gekeken wie dicht bij ons woonde. Aangezien wij in Ronse wonen hebben wij met verschillende mensen rond onze buurt contact gelegd. Uiteindelijk kwamen we terecht bij pony renstal uit kruishoutem-deinze. Ik weet niet van welke streek jij bent, maar ik zou toch even rondneuzen . :)
Hey Julie, misschien dat het nog wel in orde komt. Praat er eens over? Het is wel een heel extreme reactie om ineens te zeggen dat je de auto niet meer mag gebruiken...Als het echt niet anders kan, mag je ook altijd mijn witte Fiat gebruiken en versieren met rode linten of stickers? Het interieur is toch ook al rood en wit, dus dat zit goed. XXX
hey schoonzus! :) We gaan er nog eens bij horen maar aangezien ze hebben afgezegd voor vrijgezelle en waarschijnlijk ook voor de trouw zelf heb ik er geen goed oog op! Merci voor het voorstel van de fiat! :) is inderdaad altijd nog een optie! x
Hoi wij hebben Ferrari gehuurd dit kon al vanaf 2 uur helemaal top en rood natuurlijk.Groetjes