Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Problemen vervoer

8-6-2014 17:52:27
Hoi!

Ik dacht dus dat het vervoer voor onze trouw in orde was, we gingen een oldtimer mini lenen van een vriend, in de kleuren rood en wit. Dat past namelijk perfect bij ons kleurenthema.

Maar nu is er onder vrouwen tijdens het organiseren van de vrijgezelle ruzie ontstaan en zijn er twee meisjes die niet meer meekomen naar de vrijgezelle en ook niet naar de trouw (zij wilden heel de tijd iets organiseren dat ik niet wou, zoals bijvoorbeeld karaoke, ze hielden echt geen rekening met mijn wensen, en telkens als iemand er dan iets op zei luisterde ze niet en deden ze gewoon hun zin, heel vervelend! Ik heb mij er uiteindelijk mee moeten bemoeien en nu zijn ze op hun tenen getrapt). Maar in ieder geval, één van die meisjes hare vriend had die oltimer mini en nu mogen we die niet meer lenen omdat zij dat heeft beslist...:(

We hebben echt geen budget voor een andere trouwauto dus zullen we het maar met een gewone wagen moeten doen...echt jammer! Toch wel een serieuze domper op de feestvreugde! :(

Julie
27-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 823

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik8-6-2014 19:16:40

Oei dat is jammer. Heb je echt geen budget meer? Ons vervoer viel goed mee van prijs, 180 euro om ons van thuis naar stadhuis te brengen' vervolgens de fotoshoot, en feestzaal.
In ieder geval succes

Julie
27-9-2014
 Meld misbruik8-6-2014 19:27:54

dank je wel Evelyn! Oh die prijs valt precies nog wel mee!? Waar hebben jullie dat besteld? Als ik ergens anders wat op bespaar zou dat misschien nog wel moeten lukken. Dank je wel!

tinne
15-5-2015
 Meld misbruik9-6-2014 10:21:01

Julie, ik weet natuurlijk niet van waar jij bent maar de mensen van Cohibar in Heist op den Berg verhuren een (oldtimer) rode Fiat 500. Ik dacht voor 150 euro. Misschien kan je daar eens proberen?

Evelyn
6-6-2014
 Meld misbruik9-6-2014 10:36:49

Julie, wij hadden op de site van oldtimerweb gekeken wie dicht bij ons woonde. Aangezien wij in Ronse wonen hebben wij met verschillende mensen rond onze buurt contact gelegd. Uiteindelijk kwamen we terecht bij pony renstal uit kruishoutem-deinze. Ik weet niet van welke streek jij bent, maar ik zou toch even rondneuzen . :)

Michele
20-6-2015
 Meld misbruik10-6-2014 9:14:16

Hey Julie, misschien dat het nog wel in orde komt. Praat er eens over? Het is wel een heel extreme reactie om ineens te zeggen dat je de auto niet meer mag gebruiken...

Als het echt niet anders kan, mag je ook altijd mijn witte Fiat gebruiken en versieren met rode linten of stickers? Het interieur is toch ook al rood en wit, dus dat zit goed. XXX

Julie
27-9-2014
 Meld misbruik10-6-2014 18:15:25

hey schoonzus! :) We gaan er nog eens bij horen maar aangezien ze hebben afgezegd voor vrijgezelle en waarschijnlijk ook voor de trouw zelf heb ik er geen goed oog op! Merci voor het voorstel van de fiat! :) is inderdaad altijd nog een optie! x

richard

Meld misbruik21-3-2016 20:26:28

Hoi wij hebben Ferrari gehuurd dit kon al vanaf 2 uur helemaal top en rood natuurlijk.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...