Terug naar overzicht
Hallo iedereen,
Zoals de titel al zegt, ik zoek nog iemand die mijn make up zou kunnen verzorgen op onze huwelijksdag 14 augustus.
Wie is er nog vrij en zou me kunnen helpen? ( regio Oost-Vlaanderen, Lokeren)
Of wie kan me iemand aanraden?
Na annulatie van de visagiste (om een begrijpelijke redenen ) zoek ik iemand anders, heb er al een paar gecontacteerd, jammer genoeg zijn deze mensen al volzet die dag.
Vandaar dat ik het even via deze weg wil proberen.
Alvast bedankt !!
Groetjes Nathalie
Weet niet of mijn visagiste nog kan, kijk eens op de site queen fatale en contacteer haar indien interessesucces met de zoektocht
Www.zensa.be Zij komt bij mij aan huis, ze is van Aalst.Ik ben al op proef geweest en heel tevreden!Groetjes
Stefanie van Belleroos uit Drongen is ook super!
Hey iedereen, bedankt voor de tips alvast :-)Het probleem bij mij is soms dat ik moet informeren met welke producten ze werken, dit omdat ik snel allergisch ben aan producten. Ik ga ze zeker contacteren.@Lentl: ik heb al eens op haar site gekeken, amai zij is wel heel prijselijk he :-)grtjs
Hey iedereen, bedankt voor de tips alvast :-)
Het probleem bij mij is soms dat ik moet informeren met welke producten ze werken, dit omdat ik snel allergisch ben aan producten.
Ik ga ze zeker contacteren.
@Lentl: ik heb al eens op haar site gekeken, amai zij is wel heel prijselijk he :-)
grtjs
Hey Nathalie, ja inderdaadEn je gaat heel tevreden zijn over haar aanpak, ook heel leuke toffe madamje kan vrijblijvend maar eens informeren he