Terug naar overzicht
En ja, ik snap best dat er afzeggingen kunnen zijn.Wegens ziekte, een ongeval, iets héél dringend, ...Maar een feestje dat pas gepland wordt na mijn uitnodiging en na jezelf daarvoor inschrijven, valt bij mij echt niet onder "dringend".
Laat je dag er niet door verpesten , ooit komt er een dag dat zij jou zullen uitnodigen.. Loontje komt om zijn boontje ! Geniet van je dag !
helemaal niet leuk voor jou maar het is zoals tatjana zegt , laat je dag aub niet verpesten en bel toch even naar de zaal, je weet maar nooit !
Amai das echt ni leuk, mensen beseffen precies niet dat dit zo'n ongelooflijk belangrijke dag is he! Bij mij zouden ze ook niet meer moeten afkomen hoor. Ben benieuwd of we ook zo'n dingen zullen meemaken binnenkort, want wat je hier allemaal niet leest opt forum...Probeer het je niet teveel aan te trekken en geniet van JULLIE dag!
Heeeeel frustrerend, maar als het ne troost kan zijn, het gebeurd vaak. Mensen hebben volgens mij echt niet door wat zo'n feest kost.één van ons buren stuurde de avond voor de trouw een smsje: ja ik ga toch niet komen want ik zit in een dipje (meent ge da nu, een dipje :-)? kan goed zijn eh, maar da weet ge meestal al wel een tijdje voor het feest)een "vriend" van mijn man kwam gewoon niet opdagen, de dag erna heeft mijn man een berichtje op facebook: ja sorry dak er niet was, maar ik moest gaan werken (werkt in een taverne).Ach ja, diep in ademen en inderdaad denken: ooit is het mijn beurt !!
Heeeeel frustrerend, maar als het ne troost kan zijn, het gebeurd vaak. Mensen hebben volgens mij echt niet door wat zo'n feest kost.
één van ons buren stuurde de avond voor de trouw een smsje: ja ik ga toch niet komen want ik zit in een dipje (meent ge da nu, een dipje :-)? kan goed zijn eh, maar da weet ge meestal al wel een tijdje voor het feest)
een "vriend" van mijn man kwam gewoon niet opdagen, de dag erna heeft mijn man een berichtje op facebook: ja sorry dak er niet was, maar ik moest gaan werken (werkt in een taverne).
Ach ja, diep in ademen en inderdaad denken: ooit is het mijn beurt !!