Terug naar overzicht
Hier een beetje hetzelfde... Verhuis binnen 2 weken, ik moet voor mijn werk nog enkele belangrijke zaken uitvoeren - doe experimenten en kan ik niet uitstellen - en moet daarnaast ook de trouw nog regelen. Ook nog een heleboel te doen en ook 3 to do lijsten naast mij! Maar de zomer komt eraan en die geeft extra energie! You can do it!!!
Gek toch hoe alles soms zo op een hoopje terechtkomt he?Maar inderdaad, het goede weer geeft weer moed en hopelijk valt alles toch wel in de plooi.Marijke jij ook nog veel succes de komende weken!
Hier hetzelfde, wij verhuizen de week voor de trouw. Wij zijn dus ook druk bezig met al allerhande dingen in dozen te steken, meubels zoeken/kopen, meubels opknappen/schilderen, en dan nog de trouw regelen!Al goed dat je lijstjes maakt! Misschien moet ik dat ook doen :) succes, Lies en Marijke!
Ohjee Sanne, ook niet echt simpel. Goh het opknappen gaat gewoon te traag naar mijn zin. We zijn met 3 weken vertraging gestart (sleutels te laat gekregen) waardoor het nu al krap was. En dan komt er natuurlijk altijd iets wat je niet voorzien had erbij.Lijstje helpt wel, gewoon om een overzicht te houden voor mezelf. En het is gewoon ook leuk om dingen te kunnen schrappen, weer iets minder om je zorgen over te maken.