Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hernieuwen huwelijksbeloften

11-6-2014 16:05:51
Kan er mij iemand zeggen waar ik meer informatie vind over het hernieuwen van de huwelijksbeloften ?

We zijn er sowieso nog niet uit of we dit in België of elders gaan doen, maar we zouden graag weten hoe we dit moeten aanpakken. Het zal sowieso niet in onze woonplaats zijn, maar op zijn minst in de Belgische Ardennen.

Peggy
20-9-2015
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1171

kathleen
1-8-2014
 Meld misbruik11-6-2014 19:03:50

Welke info zou je juist willen? Wij hernieuwen onze huwelijksbelofte op 1/8, dit om een zwaar tijdsperk af te sluiten. We doen dit met een viering van het huis van de mens. De viering zelf is in intieme kring en daarna feestje met een 50-tal personen. We doen dit in een feestzaal op zo 20km van ons vandaan.

Hopelijk heb ik je zo beetje kunnen helpen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...