Terug naar overzicht
Ik zet man vrouw afwisselend :) Dan kunnen ze eventueel nog onderling wisselen :)
Ik laat iedereen gewoon kiezen. Hier gewoon geen tafelindelingen.
Ik laat weten welke personen aan welke tafel en ze mogen zelf kiezen aan tafel waar ze zitten.
Ik zou het liefst naast mijn ventje zitten dus man vrouw naast elkaar...
Ik had de koppels over elkaar gezet en daarnaast gewoon een ander koppel en de kindere een aparte tafel gedaan En dat is zeer goed verlopen Want mag binnenkort zelf mijn nicht haar trouw gaan regelen gewoon omdat ze het zo goed vond
Wij hebben iedereen zelf laten kiezen. Ook al omdat er soms meer mannen dan vrouwen of omgekeerd aan een tafel zitten en dan gaat je man-vrouw-regeltje niet meer op.
Laat ze zelf kiezen naast wie ze zitten aan tafel; het is namelijk ook niet meer in de mode om naamkaartjes te zetten (en ook werk gespaard). Tenzij er ruzie is, maar dan zet je ze gewoon niet samen aan dezelfde tafel.
Absoluut geen tafelschikking kiezen is chaos. Uiteindelijk wordt het aan tafel gaan een chaos en blijf je met een tafel van 8 waar er 5 zitten en een andere tafel van 8 waar er 11 mensen per se bij elkaar willen zitten. De zaalverantwoordelijke moet dan stoelen en bestekken enzovoort verplaatsen. En het ziet er niet uit. Als je voor iedereen exact de plaats gaat bepalen, dan gaan ze zich toch herschikken aan hun tafel. Dus veel moeite om individuele kaartjes te leggen voor niets.Bepaal gewoon per tafel de personen, en laat ze zelf kiezen. Ze moeten zich uiteindelijk toch verdelen over het aantal plaatsen aan hun tafel. Soms zitten alle mannen bij elkaar en alle vrouwen, soms door elkaar, en de singles die wachten vaak tot het laatst en vullen gaatje in. Gezien en geobserveerd,DJ PeterINFINITY.be
Voila, zoals Peter het hier zegt. Zo hebben wij het gedaan, en lijkt me de beste methode.