TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Bart
|
18-1-2007 16:03:18
als het trouwkoppel zelf niets voorsteld en mij de keuze laat opteer ik meestal voor 1 van deze 3 ...
- insomnia van faitless (monstermix) in de break aanvatten en op het toppunt het bruidspaar binnenlaten - simulated van marco V ... zelfde techniek als bij faithless en - love never dies - apoptygma berzerk ... klassiek toccatta en fuga achtig begin, om over te gaan naar een dance hymne met carmina burana sample geweldig opzwepend !!
cheers LeBart http://users.telenet.be/lebart
|
|
Tom
5-5-2007
|
18-1-2007 20:39:51
Wij zullen het nummer "Conquest of Paradise" van Vangelis gebruiken. Ook een nummer dat opbouwt naar een hoogtepunt.
|
|
Veerle
18-7-2007
|
18-1-2007 20:57:10
DJ Bart,
Draai jij 'insomnia' in de kerk (moet een geweldig effect geven) of verwar jij Lisa's vraag met 'het binnenkomen van het koppel in de feestzaal'? Ik vind het in elk geval al tof om te weten dat je Faithless draait! Jij wordt namelijk zeer waarschijnlijk onze DJ en wij zijn hele grote Faithless-fans!
Lisa,
Mijn broer is beroepsmuzikant (organist) en speelt samen met enkele blazers (bugels en altsax)een heel (klassiek) feestelijk stuk! Zijn ervaring is trouwens dat mensen achteraf niet zo vaak meer weten welke muziek er bij de 'intrede' gespeeld werd doordat iedereen met volle aandacht naar het koppel, de bruidskindjes en de suite aan 't kijken is!! (Wat uiteraard niet wil zeggen dat het niet belangrijk is, maar wel dat er véél meer aandacht geschonken wordt aan de andere muzikale opvullingen van de mis dan aan het intredemoment!)
Succes!
Veerle
|
|
Klaartje
28-7-2007
|
19-1-2007 10:51:56
Ik kom binnen op circle of life van elton john.... tegen dat het refrein begint, begin ik aan mijn wandeling door de middengang...
héél ontroerend
Klaartje 28/7/2007
|
|
Bart
|
19-1-2007 10:53:28
Veerle,
ik had over de kerk gelezen ... maarreuh in een kerk moet het helemaal geweldig zijn ... kick-ass accoustiek :P
|
|
Kirsten
9-6-2007
|
|
|
Isabel
11-8-2007
|
20-1-2007 9:36:41
Hallo,
wij nemen 'Il silencio' als intredelied omdat dit de openingsdans was van mijn ouders en we zo even ode brengen aan hen omdat ze onze rots in de branding zijn.
Groetjes, Isabel 110807
|
|
marc
|
24-1-2007 21:53:52
Hallo, met Marc Swerts hier( uit Mol) Probeer eens met "that's all I ask of You" van de musical "" Phantom of The opera", komponist Andrew L Webber
groeten marc.swerts1@telenet.be
|
|
Vân
7-7-2007
|
4-2-2007 14:11:19
Hey Lisa,
Als intredelied kiezen wij voor "Wedding Processional March - Trumpet Voluntary.
Ik vind het zelf heel krachtig en heel mooi.
Moet je zeker en vast eens beluisteren!
Groetjes,
|
|
Vân
7-7-2007
|
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|