Terug naar overzicht
Wij hadden:La cérémonie:1)Bruidegom komt binnen met zijn mama, daarna komt ringenkindjeStand by me - versie van Seal2) Bruid komt binnen met haar papaCan't take my eyes of you - versie van Frankie Valli3) Bij de ringen en de kusKiss me - Six pence none the richer4) Bruid en bruidegom verlaten de ceremoniezaalL-O-V-E - Nat King ColeIn de zaal1) Koppel komt zaal binnen (gasten zitten al aan tafel)I love you so - Cassius2) Opening dessertenbuffetPlayed A-Live - Safri Duo3) OpeningsdansShe - versie van Charles Aznavour
Wij gaan nemen: Intredelied: Always a woman van Billy JoelLiedje tussenin: Sous le vent van Celine Dion & GarouEindeliedje: Little things van One DirectionIntredelied op trouwfeest: Euphoria van LoreenOpeningsdans: Door jou van Nick en Simon
wij hadden als intrede lied in to my arms van nick cavena de kus hadden we use somebody in de versie van Laura Jansenen als uittrede colbie caillat i do Intrede zaal hadden we Rihanna en co:-) met Turn on the lights (helemaal mijn ding:-)dessertenbuffet pirates of de caribbean en openingsdans prince royce stand by me:-)hopelijk ben je er wat mee veel succes met je zoektocht