Terug naar overzicht
Hoi Olivia!ik ben Maelstede gaan bezoeken tijdens onze zoektocht en ik was eerlijk gezegd enorm teleurgesteld!'t is cru gezegd niet zo chique zoals het laat uitblijken. Een oud vies tapijt over de hele zaal, als ze de witte hoezen van de stoelen halen zijn die alom beschadigd (dus je wordt wat verplicht om de 5€ per witte stoelhoes te betalen). Het terras buiten was nu ook weer niet zo 'wow'Als je met een niet te grote groep bent kan ik wel Vaernewyck aanraden, is er op 2min van en die zal was echt PRACHTIG - wij waren jammer genoeg met te veel voor daar ons feest te kunnen doen.groetjes!
Hoi Olivia!
ik ben Maelstede gaan bezoeken tijdens onze zoektocht en ik was eerlijk gezegd enorm teleurgesteld!
't is cru gezegd niet zo chique zoals het laat uitblijken. Een oud vies tapijt over de hele zaal, als ze de witte hoezen van de stoelen halen zijn die alom beschadigd (dus je wordt wat verplicht om de 5€ per witte stoelhoes te betalen). Het terras buiten was nu ook weer niet zo 'wow'
Als je met een niet te grote groep bent kan ik wel Vaernewyck aanraden, is er op 2min van en die zal was echt PRACHTIG - wij waren jammer genoeg met te veel voor daar ons feest te kunnen doen.
groetjes!
Inderdaad! Ik heb de website van Vaernewyck ook eens bezocht maar vond het jammer dat er geen 200 tal binnen kan. Weet je nog aanraders in West-Vlaanderen? Ik wel graag een tuin ook... en een zaal waar veel licht binnen kan.
'T graevenhof Torhout is mooi met oranjerie en tuin.Ten Eeste in de brouwerij van Rodenbach in Roeselare (ik weet niet of er een tuin is) zandberghoeve Oedelem heeft tuin met vijver (trouwen wij)de Roode Poort Meetkerke (enkel mooie zaal en tuin, de rest zelf te regelen: meubilair en voeding) Vijverhof Wevelgem (ken ik niet, moet binnen 2weken daar naar een trouw)'T klokhof Kortrijk, ken ik niet persoonlijk, maar is lekker van eten hoor ik van vriendenHier al een idee van welke zalen je kan bezoeken. Welke regio van West-Vlaanderen zoek je?
De eerste 2 plaatsen zijn al te dikwijls gebruikt geweest door vrienden van ons. :) ik wil eens origineels met klasse uit de hoek komen :) , maar is moeilijk. toplocaties liggen vooral in Oost-Vlaanderen merk ik.
Mijn nicht is getrouwd in een kasteel in Wallonië. Ze waren van Kortrijk, dus ver over de grens kan het niet geweest zijn. Ik zie dat je ook kastelen zoekt in een andere post. Ik vraag eens na waar dat was, ik was 16 toen en herinner me de naam en plaats niet meer.
http://www.du-biez-reception.mobi/home-ned Er staan verschillende locaties op.Succes!Laat je me weten waar je uiteindelijk je feest zal geven?Groetjes
onze DJ kon 't klokhof in kortrijk ook zeker aanraden, schijnt ook de moeite te zijn. Wij trouwen in Salons Denotter, hele mooie open zaal met veel lichtinval. Mijn verloofde zag ook Salons Gruuthuse wel zitten, maar was iets te ver. http://www.salonsgruuthuse.be/
Hallo, Salons Gruuthuse kan je daar buiten?