Terug naar overzicht
ik heb een ladybird en het is 1300 eurovoor die van mij. Heb een met bruin/beige pareltjes en strik
Ik betaal ongeveer 1600 euro voor het kleed en een op maat gemaakt jasje.
Misschien een tip '.bij Lilian Claes is het momenteel uitverkoop wegens stopzetting , daar hebben ze ook ladybird. Ik heb mijn ladybird vorig jaar bij nova bruidsmode gekocht tijdens de soldenperiode ( juli ) -50% en heb nog 750 euro betaald. Het is wel eentje van de oudere collectie (2012) maar dat vond ik persoonlijk niet erg.
Ik heb het mijne 1250 euro betaald. Het zijn prachtige jurken!!! Ben er nog steeds helemaal weg van :-)
Mijn kleed zou één van de duurste zijn uit hun collectie en kost 1495 euro, zonder retouches of jasje. Basisprijs dus :-)
We zitten blijkbaar allemaal rond dezelfde prijs, de mijne kost 1300 euro zonder retouches etc
Ik heb van 2 ladybirds één laten maken op maat en het heeft mij 1000€ gekost. Toen ik voor de eerste keer in een bruidswinkel ging passen ging mij dat 1500-1600€ kosten voor een ladybird. Ik heb geen maatje 36-38-40 en hoe groter de maat hoe duurder het kleed werd voor juist het zelfde. Dus mss ook eens info nemen voor een op maat gemaakt want eerlijk, want mijn kleed werd in china gemaakt en die van ladybird komen ook van daar. En het is niet door kinderarbeid gemaakt want haar familie woont daar nog en is door hen gemaakt. En het is prachtig!!!
Mijn bruidsjurk van Ladybird kostte ook ongeveer € 1400. De normale prijsmarge voor Ladybird.
De mijn kost basis 1299 euro.
Bedankt dames ! Nu weet ik tenminste waaraan ik mij kan verwachten.
nu weet ik ook iets en na mijn vakantie in Herentals eens langsgaan. alle kortingen zijn welkom vind ik