Terug naar overzicht
Dat is vlakbijHotel Asian EmpireBrugsesteenweg 379, 8520 KuurneB&Bhttp://www.decoverte.be/
dank u, best decoverte waarschijnlijk?
Ik vermoed van wel, maar geen ervaring mee, best nog even afwachten hier voor verdere reacties. Succes in de zoektocht.
Wij hadden ons feest ook in Maelstede. Wij hadden gevraagd of zij geen hotel kenden waar het goed is om te overnachten na het feest.Op aanraden van hen zijn wij gaan overnachten in Hotel Messeyne, vlakbij de broeltorens in Kortrijk.Voor hen was het geen probleem dat wij niet wisten wanneer we zouden aankomen, we moesten enkel bellen aan de deur en men kwam opendoen. Kamer was helemaal in orde en we konden ontbijten tot 11 uur.Tip: als je vermeld dat je feest doorgaat in Maelstede kan je overnachten voor een heel mooie prijs inclusief ontbijt.Wij zijn er naartoe gegaan met de taxi. Groetjes Charlotte
Hotel Messeyne is inderdaad een heel goede tip, daar ik echter dacht aan de heel dichte omgeving bij de trouwzaal noemde ik geen plaatsen in Kortrijk.Maar de verplaatsing naar t'stad is inderdaad ook heel dichtbij. Amper een 5 tal km.Het Parkhotel is ook top maar daar ook prijzen tussen 110 tot 350.Succes.
Bedankt hoor! Lijkt aanlokkelijk om het ook daar te laten doen.