Terug naar overzicht
Leuk om je verslagje te lezen. Ik ben ook wel benieuwd naar foto's ;-)Fijne reis gewenst, geniet er van!
Ik heb zelf de foto's nog niet gezien.Ze zijn in eerste instantie vanochtend alleen naar mijn moeder gestuurd die er tegen dat we terug zijn een fotoboek van gaat maken. Daarna krijgen we ze ook allemaal op stick of cd van haar.Maar ze wist mij dus wel aan telefoon te zeggen dat het er 330 waren ...Wij zijn dus ook héél benieuwd :).(Fotografe is een hobbyfotografe die dat graag doet. Ze wou zelfs niet betaald worden - alleen dus een uitnodiging voor 't feest - maar ik heb uiteindelijk wel een bon voor een weekendje weg gekocht voor haar.En ook een bon voor mijn moeder voor alle werk dat zij in onze trouw heeft gestoken.)
Oooh een super tof verslagje van jullie !! Wij zijn vorige week ook naar een trouwdag geweest van mijn neef en zijn vrouw. Begon om 15uur en gedaan om 21u30 ongeveer aangezien mijn neef ook geen danser is...geniet van jullie reisje!!! :-)
Dikke proficiat, kei leuk verslagje , geniet van jullie verlof !!
Even ter info: bij schepenen is het lint altijd zwart-geel. Enkel de burgemeester heeft een met rood bij. Ze hebben daar niet in te kiezen...