Terug naar overzicht
Blijven bellen. Ik vind dit zo erg voor jou.
Blijven geloven in youniek, echt waar. Ze zorgen ervoor dat het echt op tijd klaar is. Ik heb mijn kleed zaterdag afgehaald en zelfs op de moment zelf nog een kleine retouche gedaan. Succes
Ik had net hetzelfde voor in Youniek en ik ben vorige donderdag dan toch mijn kleed kunnen gaan passen. Ik heb elke week opnieuw gebeld en echt gezegd aan telefoon dat het dringend begon te worden omdat ik heel de maand juli niet thuis ben. Nu is alles in orde. Ik zou dus blijven bellen :)
Ik had vorige week een mailtje gestuurd, omdat mijn kleed eind mei begin juni zou binnen komen en heb vrijdag mail terug ontvangen dat zij het zeer druk hebben en er heel veel spoedorders waren binnen gekomen. Hierdoor hebben ze gewerkt op trouwdatum zodat iedereen op tijd kleed zou hebben.Ik heb hier alle vertrouwen in dat zij op tijd alles in orde hebben.
Dat is wel vervelend, maar ik zou ook vertrouwen hebben in deze mensen. Ze hebben het momenteel inderdaad heel erg druk. Er moest een grote aanpassing aan mijn jurk gedaan worden waar ik zelfs migraine van heb gehad omdat ik zo ongerust was dat het niet in orde zou komen, maar het is toch gelukt. Ik heb een weekje langer moeten wachten wel voor die klaar was. Gelukkig had ik nog wel even tijd, maar ik zat ook met "wat als het niet in orde is, dan moet er nog eens aan gewerkt worden en mijn dag komt ook dichterbij"Het komt wel in orde hoor X
hallo,ik heb ook in februari mijn kleed gekozen bij Youniek en ook mijn kleed ging binnen zijn tegen begin mei. Ik heb ook enkele keren gebeld en ben afgelopen zaterdag mijn kleed gaan passen. Terug op slag verliefd! Ze excuseerden zich beiden uitvoerig en gaven me de uitleg dat er heel veel bruidjes op het laatste moment hun kleed nog komen kiezen, als die bruidjes hun trouwdatum voor onze trouwdatum ligt worden die er tussen genomen. Ok das misschien niet eerlijk tegenover ons! Maar mijn jurk is het wachten waard. Ik moet nu in augustus terug voor de retouches, want buiten een passen is er niets veranderd aan mijn jurk. Er zijn heel veel kleedjes toegekomen en er waren er nog onderweg.Dus hou moed, het komt zeker in orde.groetjesVicky
Jullie hebben volgens mij nog tijd ze. Mijn laatste retouches bij youniek waren 3 weken geleden, morgen trouwen wij en zijn het 2 weken geleden mogen gaan afhalen. Je moet goed optijd je afspraak vastleggen, ook kostuum komt ervan en alles op tijd
Heb je ondertussen al nieuws over je kleed Kelly?
ja hoor , ik ben deze week voor de 2de pas geweest, het gaat nog in orde komen ! :)