Terug naar overzicht
Als je hem toch sowieso van hand zou verwisselen, zou ik dit persoonlijk al voor jullie dienst doen. Dan is het in orde en moet je op het moment zelf niet staan sukkelen of stressen :-)
Ik heb mijn verlovingsring idd ook aan mijn rechter ringvinger gedragen :-)
De dag van ons huwelijk verwissel ik hem naar mijn rechterhand ;)
Dus jullie geven ook de linkerhand voor de ring aan te doen.Is dit ook zo bij het gemeentehuis? Ik las ergens op het internet dat men zei 'Geef elkaar de rechterhand...' om de ringen aan te doen..
Hangt af van het land/provincie waar je woont/welke godsdienst je aanhangt etc... Ik zeg: doe je goesting en kies zelf of je je ring liefst links of rechts draagt. Ik draag mijn ring links, mijn man rechts. :-) Je huwelijk zal er niet beter of slechter door worden als je het omgekeerd doet. In Limburg zou het links zijn, in Antwerpen rechts. Wij zijn Limburgers die naar Antwerpen verhuisd zijn, dus misschien goed dat de ene links draagt en de andere rechts. :-D
Ik kan links geen ring verdragen zodus de trouwring rechts:-)
Hier ook verlovingsring links en aangezien mijn vingers heel erg verschillen, kan ik hem onmogelijk rechts dragen.Dus trouwring komt rechts, is ook op die maat gemaakt :)Oh mona is dat zo? Dan komt dat goed uit bij ons, ik ben Limburgs en ga hem dan op z'n Antwerps dragen en mijn vriend is Antwerps en gaat m dan op z'n Limburgs dragen.
mijn verlovingsring is en blijft aan mijn rechterhand,mijn trouwring is aan mijn linkerhand,aan de kant van het hart :) mijn moeder draagt haar beige ringen aan de linkerhad,dus verlovingsring eerst dan trouwring boven