Terug naar overzicht
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.7394234060998... Net gemerkt dat de link hierboven precies niet werkt. Hopelijk deze wel.
moooi!!!
Leuk om foto's te zien van ook een bruid uit Turnhout :-DWas degene die jullie heeft getrouwd op het Stadhuis toch niet te stijfjes of zo? :-)Hele mooie foto's, mooie bruid, mooi boeketje,...Alvast een hele fijne reis gewenst!
Mieke, leuk leuk ben benieuwd naar jouw foto's dan. Waar gaan jullie ze nemen?Hannes Anaf heeft ons getrouwd. Ik heb dit gevragen omdat ik in de lagere school bij Hannes in de klas heb gezeten. En dit was dus niet stijfjes. Maar weet niet hoe de rest het doet. En merci voor de complimentjes. Dat van de bloemen zal ik doorspelen aal de mama. Liefs Caroline
Prachtige foto's meid!
Prachtige jurk !
@Caroline: Wij trouwen dus ook in 't Stadhuis in Turnhout, maar nadien houden we onze ceremonie in Hof ter Rielen in Kasterlee (waar dan natuurlijk onze receptie en ons diner ook door zullen gaan) Voor ons was het dus het gemakkelijkst dat we onze foto's dicht bij de feestzaal zouden trekken. Dat zal ook in Kasterlee zijn, op een mooi plekje richting de Hoge Rielen :-) Anders was het bij ons waarschijnlijk ook wel het Begijnhof geworden.Leuk trouwens ook dat je in het Heilig Hart getrouwd bent, daar op het Kerkplein heb ik nog les gegeven (kleuters)Alles vind ik leuk aan jouw foto's :-D Haha, geniet er nog maar lekker lang van na!
Heel mooi!
prachtig.ook een super mooi kleed. helemaal mijn stijl.zou ik mogen weten vanwaar dit komt (ik ben nl nog op zoek naar mijn kleedje)
Mijn kleed komt van Cermo. Het merk is Pronovias. was een zalig kleed. Hopelijk vind je ook je droomkleed snel.Liefs Caroline
Whhhi Caroline, ik heb zaterdag heeeel vaak aan je gedacht! De foto's zijn prachtig. Jullie zagen er allevier schitterend uit. Geniet van de honeymoon en ik kijk al uit naar je verslag. Dikke zoen
heel mooi !!
super leuke foto's.moet je toestemming vragen voor foto's te nemen in het begijnhof of mag je daar zo binnen?
super leuke foto's.
moet je toestemming vragen voor foto's te nemen in het begijnhof of mag je daar zo binnen?
Ik weet het niet. Wij zijn daar gewoon naar toe gereden. We hebben wel een bewoonster gezien en die keek niet zo opgewekt. ;-) En dan nog een ander gezien en die was wel vriendelijk. Dus ik weet het niet. Voor onze andere locatie hebben we wel toestemming moeten vragen....Liefs Caroline
Caroline,Heel mooie foto's, had ze al gezien omdat Marc ook onze fotograag is! Jullie zagen er prachtig uit.
Wauw super mooi!Was je tevreden van Marc, heb er volgende maand een afspraak mee want word waarschijnlijk ook onze fotograaf!?
heel mooie foto's !! super en bij deze ook proficiat!
Hey Caroline,Super leuke foto's! Ik ben zelf ook van Turnhout maar trouw in Schilde, ons feest is in de Priorij van Corsendonk. We zijn nog een beetje op zoek naar een alternatieve locatie voor foto's... die van jullie binnen in het "vervallen" gebouw zijn wel heel leuk! Waar hebben jullie die genomen?Groetjes,Marie
Cindy, wij zijn heel tevreden van Marc. Marie, onze foto's zijn genomen in de oude gebouwen van brepols in de baron dufourstraat. Ligt veel glas en veel stof enzo. Maar gewoon oppassen. Foto's zijn het zeker waart. Liefs Caroline
Hey Caroline,Super! Kan je daar gewoon binnen?De foto's zijn echt de moeite!Nog eens proficiat e!Marie x
Marie, voor daar foto's te gaan nemen moet je contact opnemen met het stad Turnhout. Maar als je dat gedaan heb kan je gewoon de sleutel gaan halen en daar binnen. Echt wel de moeite hoor. Ben super blij dat we dit gedaan hebben. En dan gecombineerd met het klassieke van het begijnhof. Liefs Caroline
Txs Caroline!!!