TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jennifer
|
16-6-2014 20:50:28
bij mij is ze gewoon in de kast beland, maar heb er wel plannen mee. Volgend jaar 5 jaar getrouwd, en we plannen een jubileum dansfeest. Ben van plan om de jurk te laten aanpassen, zodat ze nogmaals kan dienen. Daarna wordt ze mooi opgeborgen voor de dochters :)
|
|
wouter
|
16-6-2014 20:54:45
een trash the dress shoot natuurlijk :-)
|
|
sanne
6-9-2014
|
16-6-2014 21:06:26
ik ga die van mij laten inkorten na ons huwelijk. Ik heb wel een model wat zich daar toe leent natuurlijk..
|
|
mona
27-7-2013
|
17-6-2014 9:06:15
Ik heb mijn jurk in de kast gehangen. Een paar maanden na onze trouw hebben we nog een trouwfotoshoot gewonnen en was ik blij dat ik de jurk nog had. Ik heb ook overwogen de jurk te verkopen, maar ik denk dat ik ze toch maar ga laten hangen in de kast. Eventueel om ze nog eens te dragen op een jubileum ofzo, of wie weet knip ik ze ooit eens af voor een of andere gekke gelegenheid, een carnavalsachtige gelegenheid ofzo. Is wel een echte 'trouwjurk', dus kan ze niet echt voor een gewoon feest afdragen. Ze was niet duur, dus ik hou ze om ooit nog eens iets geks mee te doen.
We hadden ook al eens gezegd dat we elk jaar op onze dag onze kleren weer gingen aantrekken, misschien ook een goeie motivatie om het gewicht wat onder controle te houden. ;-) Mijn jurk is met een rits, niet met rijglint, dus die past of die past niet! :-D
|
|
Jolien
15-8-2015
|
17-6-2014 22:15:07
Ik denk niet dat je de jurk verkocht krijgt, ofwel? Ik weet absoluut nog niet wat mijn plannen er mee zijn...
|
|
sandrine
14-3-2014
|
18-6-2014 14:47:26
mijn jurk hangt naast mijn kast in zijn hoes,om de 10 jaar trek ik ze aan voor onze jubileum,korter maken om er een feestjurk van te maken is onmogelijk,het is een té bruidsjurk voor mijn dochter??tegen dan is het zo uit de mode ik hou het lekker voor mezelf,gewoon voor de herinnering,mss eens een trash the dress doen als ik ergens tijd vind haha. vraag me wel af of je je jurk dan wel weer schoon krijgt na een trash the dress met verf of modder.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|