Terug naar overzicht
Wij nemen er 3: eentje bij het binnenkomen, eentje in het midden en eentje op het einde.Ik vind muziek leuk maar das een beetje een moment dat te lang duurt vind ik :)
Hier een stuk of 4, bij het binnenkomen, bij de kus en het ondertekenen van het huwelijksregister (zullen er wss 2 worden, omdat dat wel eventjes duurt) en dan nog bij het buitengaan. Ben dezelfde mening toegedaan als Jorien, niet te veel muziek, want je zit daar dan toch maar te zitten é...
Wij hadden wel iets meer liedjes in gedachten: een 5 of 6 tal maar ik weet niet of dat kan.
1. intrede suite (+ evt. een extra voor intrede bruid)2. evt. na het vergevingsmoment3. tussen eerste lezing en evangelie ('tussenzang')4. ondertekening huwelijksregister5. offerande (soms wordt er nog een reservenummer voorzien)6. communie (ook hier vaak een reserve nodig)7. uittredeWij hadden veel muziek in onze mis, maar dat is iets wat ons bindt en waar we ook vaak mee bezig zijn.
Wij hebben er 6 gepland. Eentje bij het binnenkomen. Tussen de eerste lezing en het vergevingsmoment. Tijdens het aansteken van de kaars en het ondertekenen van het huwelijksregister. Bij het aanbrengen van de gaven. Bij de communie. En bij het buitengaan.