Je kan eventueel de schoenen in outlet kopen? Dan hoef je niet te wachten op de solden en zijn ze toch goedkoper dan in de winkel.
Ik koop eigenlijk heel veel schoenen (en kleding) in outlet voor zoonlief (en voor mezelf). Het kan me niks schelen dat het van vorig seizoen is, ik betaal graag minder voor dezelfde kwaliteit. En ik ben toch niet zo'n volger van de laatste trends...
Ik weet niet hoe jouw kinderen met hun schoenen omgaan, maar die van mij kan ze niet proper houden. Vorig weekend had 'm zijn nieuwste schoenen aan en hij is ermee gaan voetballen, met als gevolg dat ze groen waren... Hij had ze alleen nog maar op zijn communie gedragen. Bij zoonlief zouden die schoenen er na een dag dus niet meer nieuw uitzien, maar misschien lukt dat bij jouw kinderen wel? Ik persoonlijk zou gewoon twee extra paar schoenen kopen, maar bon, ik ben dan ook een schoenenfreak (en zoonlief ook al, hèhè, van wie zou hij dat hebben ;-)) en ik heb natuurlijk maar 1 kind.
Als het budgettair te zwaar zou zijn, kan je ook eventueel voor een keer goedkopere schoenen kopen en ze die niet te vaak laten dragen? Of toch voor 1 van beide huwelijken, dat je bv 1 paar van de 2 die je normaal koopt, houdt voor de trouw in juli en dan een goedkoper paar bijkoopt voor die van september. Ik ben eerlijk gezegd ook geen voorstander van goedkope schoenen. Maar als je erop let dat ze volledig in leder zijn, dat ze voldoende soepel zijn, maar toch stevig genoeg, kan dat volgens mij geen kwaad voor een keertje.