Terug naar overzicht
Hey Sarah,Doen jullie de receptie zelf? Is dat dan thuis of ook in de feestzaal?Wij zijn nog aan het twijfelen hoe we dit zullen doen, dus het is altijd leuk om ideetjes van anderen te horen.In elk geval heel veel succes en vooral veel plezier met jullie trouw!Geniet ervan!Inge
Hey Sarah :D hier is het zaterdag ook zover ;D vandaag nog wijn en cava gaan halen. Morgen bijval voor op de toastjes. Chips en nootjes moeten we ook nog aankopen. moet nog achter mijn ballerina's geraken. ik moet men huis nog helemaal terug rommelvrij maken :D en morgen wordt het echt lopen. om 10 uur de zaal gaan gereed zetten, tijdens de middag even terug naar huis omdat onze kids thuis komen eten. dan terug. als die eindelijk gedaan tweede deel van drank gaan halen. S'avonds nog achter men stiefkinderen. ik moet morgen ook zeker niet vergeten om mijn kleed uit te hangen... en zaterdag... oh help... met 5 kindjes :D ik hoop dat ze wat langer slapen :P het wordt echt nog stressy hier :D
Hej Inge wij hebben een feestzaal gekozen waar we alles zelf mogen doen.Sebiet om 09:00 begin ik met enkele vrienden aan de 800 hapjes , er komen een 100 tal personen. Tegen 12:00 hopen we gedaan te hebben en gaan we de feestzaal opzetten en versieren en komt de brouwer, muziek regelen we ook zelf met de iPhone en boxe. Tot nu toe verloopt dat alles zelf doen enorm goed! Ik wil je gerust volgende week wat foto's doorsturen!En wow Cindy zoveel kindjes haha, wij hebben er eentje van 1,5 jaar en zal vanaf vanavond bij de meter gaan slapen, omdat deKapper pas om 09:00 komt en wij trouwen om 10:30 dus tog wel zenuwslopend hihi
Hey Sarah,Veel succes met de laatste voorbereidingen, ik hoop voor jullie dat je alles mooi op tijd klaar krijgt!Je mag me zeker wat foto's doorsturen, vind ik altijd leuk om naar te kijken!inge.vanhoven@gmail.comEn je gaat geluk hebben met het weer ook!Welke openingsdans heb je gekozen?GroetjesInge
Ja ik hoop het, belgie zal wel niet zoveel met Nederland schelen qua weer. Onze openingsdans zou van Wet wet wet - love is all around zijn