Terug naar overzicht
Misschien dat een lichaamspeeling wel helpt?
Ik dacht dat je huid ongeveer 30 dagen nodig had om te vernieuwen, dus binnen een maand gaat dat er al helemaal anders uitzien. Schminken zou ik niet doen, dat gaat idd op jouw en andermans kleren zitten en ook maar uitvegen... Peeling/scrub gebruiken, en daarna eventueel goed ingesmeerd toch nog wat proberen bij te bruinen.
Spraytan?
SCRUBBEN :-) 2 a 3 keer per week :-) Tegen een maand is dat echt wel weg hoor :-) met wat geluk hebben we binnenkort nog ergens een stralende zonneweek en kan de rest ook wat 'bijbruinen'...
Geen hete baden nemen en blijven insmeren met lotion! Je wil toch geen uitgedroogd velletje op je trouwdag? Dat is nergens goed voor. Hoe gezonder je huid, hoe gemakkelijker hij zich herstelt en vernieuwt. Zeker niet overdreven scrubben. Draag zorg voor je huid. Over een maand zal dat wel meevallen. Eventueel een paar keer onder de zonnebank om het wat egaler te krijgen (maar hier ook weer: niet te lang! En blijven smeren!) Succes!
Merci voor de reacties! Binnen een maand zal het er hopelijk beter uit zien, maar weg gaat het niet zijn, want mijn bikinibandjes blijven er meestal de hele winter instaan.. Duimen dus dat het meevalt :)
Telkens je in de zon komt de bruine plekken goed insmeren met zonnemelk en de witte plekken niet :-)en desnoods de witte plekken langzaamaan bijwerken met heel lichte zelfbruiner (zo van die opbouwende zelfbruiner voor je gezicht, dat duurt een paar dagen tegen dat je echt effect ziet dus je kan er nooit heel erg verkeerd mee doen).succes!
Telkens je in de zon komt de bruine plekken goed insmeren met zonnemelk en de witte plekken niet :-)
en desnoods de witte plekken langzaamaan bijwerken met heel lichte zelfbruiner (zo van die opbouwende zelfbruiner voor je gezicht, dat duurt een paar dagen tegen dat je echt effect ziet dus je kan er nooit heel erg verkeerd mee doen).
succes!