Terug naar overzicht
Wij zijn in februari naar Geuzenhof geweest, heel lekker, vriendelijke bediening, mooie zaal.De dansvloer is wel van de tafels 'afgescheurd', dat heeft voor- en nadelen.Wij jongeren zijn niet meer naar tafel gegaan, er stonden ook hoge staantafels, daar zijn we aan blijven plakken en is ook gemakkelijk om je glas daarop te plaatsen. Ik denk dat de oudere minder snel van hun plaats zijn gekomen.Met de 2 andere heb ik geen ervaringsucces met de zoektocht
Wij trouwen in het geuzenhof en ik ken de zaal heel goed want stiefvader is daar chefkok. Prachtige locatie, lekker eten, vriendelijke gastvrouw en heer en dan top personeel. Wij zijn met ongeveer 90 personen waardoor de dansvloer in de grote zaal kan en niet apart wat mij wel een groot voordeel lijkt.Andere zalen ken ik van naam, maar zelf geen ervaringen mee dus kan er niet over oordelen.
Wij trouwen volgende week in Coninxdonck :-) zal het daarna wel weten te vertellen ;-)
Roskam mooi zaal en zeer vriendelijke mensen.Maar, dessertbuffet was eigenlijk al bijna leeg toen wij, als avondgenodigden, mochten aanschuiven en werd niet bijgevuld. Vond ook heel jammer dat er een groot middenstuk in het midden van de zaal staat. Normaal 2 kleinere zalen. Daardoor hadden we absoluut geen zicht op de dansvloer/openingsdans en wat er verder nog gebeurde aan de ere tafel of tafels van familie en vrienden. Jammer...
Wij geven ons feest binnen 2 weken in het gezuenhof, zeer vriendelijke gastvrouw, heel lekker eten! Het voordeel is dat ze ook een restaurant hebben en dat je dus de keuken op voorhand kan leren kennen! Zeker niet twijfelen zou ik zeggen!
nog een dag o uren 47 minuten en 40 seconden en de zomer begint en wij trouwen in HET GEUZENHOF TE MASSEMEN !!!
Hey Kimberley,Wij geven ons feest ook in het Geuzenhof in Massemen.Super vriendelijke gastvrouw, mooie zaal en lekker eten!Wij waren onmiddellijk gecharmeerd door de locatie en het enthousiasme waarmee we onthaald werden.Ik zou ook niet twijfelen als ik van jou was.Veel succes nog met de verdere voorbereidingen!