Terug naar overzicht
Leuke ideeen heb je.. waar haal jij je rozenblaadjes? Werk je met een loper of nie?
Ik wou een rode loper. Maar omdat het groene stoelen zijn (ging niet andrers) laat ik die loper weg. Rood en groen samen vind ik te zware kleuren. Daarom de bloelblaadjes. Zij "vervangen" de loper. De bloemblaadjes bestel ik op internet. Zijn wel nepperds :D
Ik denk dat je zo wel alles hebt"Wij gebruiken ook enkel een boog, een loper en stof aan binnenkant van stoelen (gangpad) met bloemen.Meer hoeft dit ook niet te zijn, denk ik. Misschien anders een beetje te druk?
Als je een foto hebt van die 2 pilaren zou ik die graag eens zien. Wilde ook iets anders doen dan rozenboog.gr Petra
Dat heb ik niet petra. Deze zijn ook van de feestzaal.gwendolyn, ik dacht ook wel dat dit genoeg zou zijn. Maar krijg er zo nog ni goed een zicht op. Wij gaan ook vooraan een tafel zetten versierd met war bloemblaadjes. Waar de mensen hun present zo lang op kunnen zetten. Een ceremonie vlak voor het feest is vrij modern en kennen veel mensen nog niet. Kunnen ze hun spulle toch kwijt :)
ipv een rode een witte loper ;-)