Terug naar overzicht
beunckensjolien@hotmail.com is mijn mail-adres :)
Jolien, het huis van de mens staat ook open voor andere aanpakken hoor. Meestal zit er wel iets in over jullie relatie, omdat dit het geheel gewoon persoonlijker maakt, maar als je zegt dat je dit niet wilt, dan werken ze het gewoon anders uit. Communiceren met hen is de boodschap.
Als je eigenlijk een soort misboekje wil zonder verwijzingen naar God, dan kan je wel inspiratie halen in teksten voor misboekjes, denk ik.Als je googlet op 'misboekje huwelijk' of zo dan vind je al heel wat voorbeelden.Wat ik heel nuttig vond (wel voor kerkelijk misboekje bij mij) was de uitleg in het boekje van www.misboekjemaken.be, waarbij alle onderdelen van de viering worden uitgelegd en wat het doel ervan is. Volgens mij kan je daar de elementen uithalen die je zelf graag wil, en kan je dan personaliseren en de stukken over God vervangen of weglaten.veel succes!
Als je eigenlijk een soort misboekje wil zonder verwijzingen naar God, dan kan je wel inspiratie halen in teksten voor misboekjes, denk ik.
Als je googlet op 'misboekje huwelijk' of zo dan vind je al heel wat voorbeelden.
Wat ik heel nuttig vond (wel voor kerkelijk misboekje bij mij) was de uitleg in het boekje van www.misboekjemaken.be, waarbij alle onderdelen van de viering worden uitgelegd en wat het doel ervan is. Volgens mij kan je daar de elementen uithalen die je zelf graag wil, en kan je dan personaliseren en de stukken over God vervangen of weglaten.
veel succes!