Terug naar overzicht
Hoi, Ik zit met juist hetzelfde probleem... Maar bij mij weet mijn aanstaande ook niet dat ik een jurk met rood heb, dat maakt het nog moeilijker... Je kan wel vragen aan de suite om iets met een rood accent aan te doen maar geen volledig rood? groetjes
Als je toekomstige mag weten dat je een rood kleed hebt, zou ik het gewoon op de uitnodigingen zetten. De gasten zullen dan wel doorhebben dat je iets rood zal dragen, maar bij de meeste huwelijken weten de mensen ook dat de bruid (waarschijnlijk) in het wit zal zijn.. de kleur is meestal niet het grote geheim eh ;-) Een vriendin van me had trouwens ooit het idee om een black & white dresscode te vragen en zelf in het rood te komen :-)
Inderdaad, vraag ze om in het zwart - wit te komen, dan geef je zeker niets prijs , vind ik, en dan val jij er fantastich tussen op!
Hier ook al eens uitgenodigd geweest op een trouw met thema black-white. De bruid was toen ook in het rood. Was heel leuk.
Bedankt voor de reacties.Katleen, het moet idd nog lastiger zijn als je aanstaande ook van niets weet.Mijn vriendin heeft een witte jurk (met rood accent) en ik een rode (met wit accent), blij dat we samen gaan winkelen zijn ;-)We gaan het toch gewoon op de uitnodiging zetten denken we, want de kleur alleen zegt idd nog niets over hoe het eruit zal zien hé :)Zwart-wit klinkt ook leuk, maar aangezien een van ons ook in het wit zal zijn, voor ons toch niet echt een optie.Groetjes!