Terug naar overzicht
Dag Isa,Ik heb gewoon eens gegoogled naar 'teksten huwelijksviering'. Je vindt dan verschillende sites met voorbeeldteksten. Er zijn zelfs sites waarop je boekjes kan bestellen met teksten, maar dat heb ik nu zelf niet gedaan.Veel succes,Nele
Ik heb je een mailtje verzonden met teksten waar wij uit gekozen hebben.Groetjes,Mieke
bedankt Nele voor de tip en Mieke jij ook bedankt !!super mooie teksten, bedankt, bedankt !!
Mieke kan je die ook eens naar mij doorsturen als je wil? vanheckemieke1986@gmail.com tnx :-)
Graag gedaan :-)Mieke, ik mail de teksten direct door!
Tnx hiervoor !!
Mieke, wil je de teksten evt ook aan ons sturen? Dat zou enorm helpen!sylviekruyner@hotmail.com
Verzonden :-)
Mieke, wil je zo ook naar ons sturen? Dankje!eline.moors1@gmail.com
Verzonden ;-)
Ook hier zijn de tekstjes welkom ;-)maesschalck.sofie@skynet.beAlvast bedankt!!
Ook hier zijn de tekstjes welkom ;-)
maesschalck.sofie@skynet.be
Alvast bedankt!!
Ik ben ook wel benieuwd!ellen.renders@gmail.comMerci!
Het zou ook voor ons een grote hulp kunnen zijn! (charline.buyck@gmail.com)Oprechte dank bij voorbaat!
Het zou ook voor ons een grote hulp kunnen zijn! (charline.buyck@gmail.com)
Oprechte dank bij voorbaat!
Moest je nog tijd en zin hebben...Hier zijn ze ook welkomConfettigirl_02@hotmail.com
Hoi,Sorry, kun je ze nogmaals doorsturen? :$Je zou alvast ontzettend bedankt zijn !!!fallon_desegher@hotmail.com
Aiai, veel te laat de berichtjes gelezen. Wie mijn tekstjes nog wil ontvangen, mag mij mailen op m-ke@hotmail.comCheck ik vaker dan dit forum :-)