Hey Katleen,
Wij hebben er eind mei ons trouwfeest gegeven. Van de dag zelf zijn we echt supercontent!!
In het begin moet je zelf wel enkele keren bellen om concrete afspraken te maken voor eens te gaan zien enzo... Nu moet ik er ook wel bijzeggen dat we dit rond de feestdagen gevraagd hebben.
De voorbereiding verliep heel gemoedelijk, we zijn zelfs een keertje mogen gaan proeven. Als je wil laten ze je zoveel zelf mogelijk doen, maar als je hulp wil, helpen ze je ook graag verder.
We zijn nu nog bezig met de afrekening, resterende bedrag en drank. Hier zijn nog een paar vragen van onze kant, dus daar zijn we nu nog wel mee bezig. Dit gaat vooral over de obers die toch wel een aantal glazen, soms zelfs hele plateaus, hebben laten vallen. Wij vinden niet dat we voor die dranken moeten opdraaien... Maar hebben net een mail gestuurd, nog geen antwoord gehad. Ik vermoed dat er niet veel problemen zullen zijn.
Maar over het algemeen: unieke locatie, superlekker eten, behulpzaam, ... Alleen maar positieve reacties gekregen!
Ik zou er opnieuw mijn feest doen.
Hopelijk kan dit je wat verder helpen.
Heb nog niet echt veel foto's, maar wil je er toch wat zien, stuur dan even je mailadres door.
Groetjes