Lieve bruidjes en bruidegommetjes
Het heeft even geduurd maar nu maak ik even tijd voor mijn verslagje.Wij zitten volop in de verbouwingen daarmee is het nog niet vroeger gelukt.
Wat een prachtige dag hebben wij beleefd. Ik krijg nog steeds wateroogjes als ik naar onze foto's kijk.
Wij waren 25 Januari reeds voor de wet getrouwd omwille van ons huis maar voor ons was 17 Mei de "echte" dag. Rond 7u30 is mijn hartsvriendin mij thuis komen ophalen om naar de kapper te gaan. Vlug de mooie witte strikken aan haar auto gehongen en weg waren we. Mijn ventje heeft me nog uitgewuifd want we hadden gekozen om samen in ons kampeerhuisje (hihi zo noemen we het nu met de werken) te slapen. Ik had eigenlijk niet echt zenuwen, in de gehele voorbereidingsperiode ook niet gehad. Dus rustig de haartjes laten doen door mijn kapster die me door en door kent dus ik had totaal geen schrik dat iets maar mis kon gaan. Het was dan ook prachtig, "een echt prinsesje" want zo wou ik het ook. Krulletjes, tiara...
Mijn vriendin ook haar haren laten doen dat we omstreeks half 10 klaar waren om bij mijn mama te vertrekken. Daar toegekomen was de visagiste al aanwezig. Ook een heel goeie vriendin van mij die ook mijn bruidsnagels gedaan heeft. Mij rustig laten opmaken vooraleer ik in mijn prachtige jurk kon. Mijn mama en beste vriendin hebben me vervolgens geholpen bij het aankleden. Prachtig moment vond ik dat. De fotografe was ondertussen ook al toegekomen en het was de moment om me te showen bij mijn broer die getuige was en schoonzus. Iedereen vond het prachtig. De zenuwen begonnen nu toch wel een klein beetje te komen. Omstreeks 12u zou mijn ventje me komen ophalen om naar de suite te rijden bij zijn ouders, wij hebben het een beetje omgekeerd gedaan maar omdat mijn ouders gescheiden zijn en ik jaren in het appartement van mijn mama alleen heb gewoond wou ik niet iedereen daar laten samen komen. Het gaf me niet dat "goed" gevoel. De minuten tikten weg een geen Cedric te zien, ondertussen al naar mekaar aan het smsen want het klopte niet. Gebeld naar de firma van de bruidswagen en bleek dat zij een uur later hadden opgeschreven. Lap daar ging mijn rustig gevoel...De auto ging direct vertrekken om Cedric op te halen en vervolgens mij. Ongeveer 45 minuten later dan voorzien was hij daar dan, zo spannend, traantjes kwamen in mijn ogen toen ik hem zag. Wat zag hij er ook prachtig uit. En ja hij vond mijn jurk supermooi. We straalden samen bij het buitengaan. De buren stonden te kijken, fantastisch iedereen die daar voor jou staat. Vlug in de bruidsauto en naar mijn schoonouders voor een kleine lunch. Daar hebben we jammer genoeg weinig van kunnen genieten want we waren al achter op schema en moesten de foto's nog nemen. Gelukkig lag alles heel dicht bij mekaar. Om 15u was het dan zover om het "JA" woord te geven in onze kerk. Het was een mooie mis voorgegaan door onze pater. Dan vlug vertrekken want om 16u30 begon onze eerste receptie al die tot 18u30 duurde. Honderden felicitaties later kon om 19u de 2de receptie starten met aansluitend het diner en avondfeest. De zaal zag er prachtig uit, mooi gedekt met de boemen en grote kandelaars en het eten was ook super. Iedereen heeft er complimenten over gemaakt dus wij waren echt blij met onze keuze. Ons dansfeest heeft dan nog tot 6u geduurd en dan moest ik tegen de DJ zeggen dat het genoeg was. Onze vrienden weten ook van geen ophouden :-) . Onze beentjes waren moe en vooral mijn voetjes zwart. Ik had mijn schoenen uitgedaan. Moe maar voldaan terug thuis gekomen want sanderendaags snachts vertrokken we al op reis. Die was ook prachtig, Florida & 4 dagen cruise Bahama's.
Het was een dagje om nooit te vergeten. En zoals hier ook al veel gezegd het gaat zooooo snel die dag. Mijn ventje heeft ook zo hard genoten en hij had niet verwacht dat hij het zo speciaal ging vinden. Zaaaaalig gewoon. En nu genieten we nog elke dag na.
Een grote dankjewel aan volgende:
Couture Ann - Winkel van mijn bruidsjurk
Le Salon - mijn lieve kapster Marjolein (Aalst)
Tifany nails - voor mijn make-up en bruidsnagels
Nostalgic cars maar dan vooral onze chauffeur die zich zo ambetant voelde omdat hij te laat was maar het lag gewoon aan de firma die hem de foute info heeft doorgegeven. Jammer dat zij nog steeds geen verontschuldigingsmail gedaan hebben!
Feestzaal - Hof Ter Meyghem, prachtige zaal, lekker eten. Vooral Caroline ze is zo lief en vriendelijk. Kortom ik denk dat wij zeker ooit nog iets zullen organiseren in deze feestzaal.
DJ Hans Gauchez - Voor ons feest zo super te maken met je muziek.
Ziezo ik zet hier nog de link naar mijn fotoalbum of Facebook, ik heb het openbaar gemaakt.Veel succes nog aan iedereen met het verdere plannen.
En vooral iedereen bedankt hier op het forum voor het delen van ideeën en plaatsen van reacties.
Vele groetjes
Een overgelukkige getrouwde vrouw
https://www.facebook.com/kelly.steeman.3/media_set?set=...