TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sanne
13-9-2014
|
23-6-2014 14:27:50
ik heb net cirkelponsen bij de banier gekocht. Ze hebben daar verschillende maten. Momenteel op hun site maar tot 5cm, maar ik heb er nog een grotere gekocht in de winkel zelf. Misschien kan dat wel helpen? Anders in lucas creativ?
|
|
Karen
10-10-2015
|
23-6-2014 18:26:04
Bedankt, ik ga zeker eens kijken daar!
|
|
Delphine
14-9-2013
|
25-6-2014 21:46:54
Kunnen ze bij die drukker van je zus dat dan niet in een ronde vorm uitkappen? Wij hadden ook ronde kaartjes om erbij te steken, en dat werd door de drukker gedaan (ontwerp was door een grafisch ontwerper gemaakt). De grootte moesten we wel wat aanpassen aan het formaat kapvorm dat ze al hadden liggen (anders moesten ze een nieuwe maken en dat kwam wel duurder uit).
|
|
Karen
10-10-2015
|
5-7-2014 10:42:55
Hoi, Bedankt voor de reacties! Zelf uitsnijden is blijkbaar toch geen optie, aangezien ze bij de drukkerij verschillende kaarten op hele grote vellen papier drukken.
We hebben -denken we- een oplossing gevonden: we gaan 1 ontwerp nemen van de ronde kaartjes en dan gewoon zelf opschrijven waarvoor de gasten precies worden uitgenodigd.
Ik hoop dat dat niet te "goedkoop" gaat overkomen, maar de grote kaart is wel volledig gedrukt, dus denk ik dat het niet zo erg is om op het kleine kaartje zelf 1 zinnetje te schrijven. (De rest is wel gedrukt)
Groetjes, Karen
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|