Nu Online
Momenteel zijn er 596 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

spray tan en bad

22-6-2014 21:11:16
Heeft er iemand ervaring met de spray tan en enkele dagen later een lekker ontspannend badje nemen?

Sabrina
20-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 657

eline
14-6-2014
 Meld misbruik22-6-2014 21:16:32

dat zou ik precies niet riskeren. Bij spraytan neemt je kleurtje af per wasbeurt. Als je uitgebreid gaat dobberen in bad ga je volgens mij bleker worden en Mss zelfs vlekken krijgen.

inge
31-7-2015
 Meld misbruik22-6-2014 21:27:53

Ik heb dit eens laten doen en was er op de dag dat ik dit laten doen heb content van maar de dagen erna kreeg ik precies allemaal vlekken van het zweten. En de kleur gaat er inderdaad af na een douche of bad. Denk da je beter enkele keren onder de zonnebank gaat voor een kleurtje te krijgen groetjes

inge
6-6-2015
 Meld misbruik23-6-2014 8:02:21

Mij hebben ze dit afgeraden...
dus nu ben ik al paar onder de zonnebank geweest om te kijken hoelang ik erover doe een kleurtje te hebben.

Evy
16-5-2015
 Meld misbruik23-6-2014 9:30:12

Ik doe regelmatig een spraytan, en ik ben zeer tevreden daarover! Ik ben een huidtype dat niet bruint en dan is dit wel de ideale oplossing. Er bestaat wel veel verschil tss de sprays, maar ik ga het op mijn trouwdag ook doen, 2 dagen ervoor, dan kan het nog steeds bijgewerkt worden indien nodig :-)

Katrien
19-1-2018
 Meld misbruik23-6-2014 10:08:05

ik heb dit begin maart eens gedaan om te testen.
de donderdagavond heb ik het erop laten zetten en de maandag was ik nog bruin.
Ik kreeg wel van het salon hele goede instructies wat je vooraf moet doen om het mooi egaal te hebben. (wanneer scrubben, lotion, ontharing, wanneer terug douchen enz ...) Vlekken heb ik echt nooit gehad.
In welke regio zoek je een salon?
Ik heb ook een huid die nooit bruint! na een uur in de zon te zitten wordt ik direct rood!

succes met je beslissing

Groetjes

Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik23-6-2014 21:48:21

Ik ben ook superfan van tanning.
Ik ga bij Glow in Berlaar. Geen vlekken en de kleur blijft bij mij bijna 2 weken.

Indien je meer info wenst, laat je het maar weten.

Groetjes

Jani

Meld misbruik26-1-2015 19:40:24

Dag Katrien,

In welke regio heb je dit gedaan? Ik zoek iemand die het manueel sprayt in de regio Kortrijk.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...