Terug naar overzicht
de zon niet vergeten he :)regent brengt geluk zeggen ze maar toch aub liever niet te veelveel plezier en genieten en ook een beetje stressen he :)
Jaaa, het gaat waarschijnlijk regenen nu zaterdag :(Hmmm is toch raar idee zo met paraplu's sukkelen maarjaaa... Niets aan te doen! xxx
Ik vrijdag ja t weer zal ons tegenzitten maar ja....niks aan te doen....ja ik ben ook heel de tijd aan t denken, ben ik niks vergeten, normaal niet en dan nog we kunnen niet alles onder controle hebben he, niet te veel stress jullie
Niet teveel aan de regen denken. Misschien regent het heel de dag en is er juist een opklaring als jullie in en uit moeten stappen in gemeentehuis en kerk.
Daar gaat mijn tuinceremonie en mijn buitenfoto's...zucht.Nja,dan maar binnen in een apart zaaltje (ik hoop dat iedereen daar binnengeraakt) en een leuke fotolocatie zoeken (mss een musuem zoals het MIAT of het SMAK).Pfft,zal er mij maar niet te druk in maken zeker...
Aan de regen kunnen we toch niets veranderen, we zijn beter dan we onze energie in andere dingen steken. Hier totaal nog geen stress, kmoet morgen nog een dagje werken en dan de rest van de week vrijaf. Die dagen zijn tot de minuut ingepland in mijn agenda, de dingen die nog geregeld moeten worden. Vrijdag enkel nog de voormiddag en dan wil ik genieten van de laatste rust ;-).Ik hoop dat ik niets vergeten ben, wat zijn zoal de dingen die je kunt vergeten?
Veel succes! Wie weet zijn de weergoden jullie toch goed gezind. Het zou niet de 1e keer zijn dat de weersvoorspellingen ernaast zitten!