Terug naar overzicht
Hey!Ik vind dit niet raar ofzo, wij hadden hetzelfde plan :DOok trouwen voor de kerk om 16 u, receptie start om 18 u in de zaal (twintig minuutjes rijden). Hou er wel rekening mee dat jullie 2 er toch best een half uur vroeger zijn... Wij beginnen dan met eten rond 20 u...
Ook bij ons is de receptie tussen 17u en 19u. Ik heb dat zelf ook al vaak gezien.
Hey Inez, een receptie is bij mijn weten altijd rond etenstijd (vaak om 18u), dus dat is helemaal niet raar :-)Ook al is de kerk niet ver van de feestzaal, ik zou de receptie toch een halfuurtje later ofzo laten beginnen. Je moet nl. nog wat tijd rekenen voor het buitengaan uit de kerk en de mensen die jou proficiat komen wensen. En nog eventjes de tijd hebben voordat de grootste menigte toekomt, lijkt mij aan te raden.Ik vermoed dat ook niet iedereen naar de kerkelijke viering zal komen, dus dan zou het goed kunnen dat die mensen al in de zaal zijn terwijl jullie er nog niet zijn..
aha, dat had ik niet vewacht, het is dus geen raar uur...Maar ook niet voor de mensen die enkel voor de receptie zijn uitgenodigd en niet voor het avondfeest? Misschien nodigen jullie iedereen van de receptie ook uit voor het feest (Maar lijkt me eerder niet)?Mindy, wel een goed punt om er een half uurtje tussen te laten mss...Thx