Terug naar overzicht
hallo, wij zijn nog op zoek naar een geschikte locatie om te trouwen regio Beernem/Aalter. Ten Dauwe zou dus zeker in aanmerking kunnen komen. Maar we zijn daar eens op een zonnige middag beland en vonden ze daar helemaal niet vriendelijk... Maar jullie zijn wel heel tevreden? Zijn ze duur? Is er ook animatie voor de kinderen? Ruimte voor een ceremonie? Moet je op voorhand veel doen? ... Bedankt! mvg Liesbeth
hallo,
wij zijn nog op zoek naar een geschikte locatie om te trouwen regio Beernem/Aalter. Ten Dauwe zou dus zeker in aanmerking kunnen komen. Maar we zijn daar eens op een zonnige middag beland en vonden ze daar helemaal niet vriendelijk... Maar jullie zijn wel heel tevreden? Zijn ze duur? Is er ook animatie voor de kinderen? Ruimte voor een ceremonie? Moet je op voorhand veel doen? ... Bedankt!
mvg Liesbeth
In Ten Dauwe niet vriendelijk? Misschien kwam je op een druk moment of liep er net iets verkeerd, maar ik kan deze zaal juist wél aanraden voor hun vriendelijkheid. Ze houden het eenvoudig en heel toegankelijk. Kinderanimatie is er niet voorzien, maar voor een ceremonie is er zeker voldoende plaats zowel in de tuin als binnen in een aparte ruimte.Qua prijs denk ik dat ze heel goed meevallen, maar hier kan ik niet vergelijken.Groeten,Thierry