Terug naar overzicht
Prachtige foto! Je had dan ook een schitterende fotograaf hè Milou! Ik vind jouw haaraccesoire ook heel leuk trouwens; komt op de foto prachtig in beeld... Ben wel benieuwd naar de rest van de foto's!
Dag Milou, proficiat, mooie foto, ik ben ook onder de indruk van je haarjuweel!Zelf ben ik getrouwd in september 2012, en had voor ons avondfeest een kort kleedje aangetrokken in jaren '20-stijl. Ik had een soortgelijk haaraccessoire, maar in kant.Mag ik vragen waar jij je haarjuweel hebt gekocht?(ik heb het mijn laten maken door de ontwerpster die mijn trouwjurk en kort kleedje voor het avondfeest heeft gemaakt)Groetjes,Ruth
Volg even mee wat betreft het haarjuweel... Inderdaad zoooooo prachtig! Geen woorden voor.. Enne, Ruth, ik kan je geen privéberichtje sturen, maar ben ook benieuwd naar het jouwe eigenlijk. Zelf ben ik nog op zoek naar iets voor mijn haar ... Ik ben ook benieuwd naar hoe het jouwe eruitzag...
Zeer knap! Ben benieuwd naar het geheel ; )
Dankjewel!! Ik heb mijn haarjuweel gekocht via Etsy.com. Je moet daar zoeken op doloris petunia:) via Facebook kun je haar ook vinden. Ik zag het twee jaar geleden op pinterest en moestttttt het gewoon hebben :)
Proficiat en Whow super mooie foto's!! En idd dat haarjuweel ziet er gewoon schitterend uit! Ik wou ook zoiets maar twijfel als het zou passen met het kleed en heb een mini sluier...
Amai zeer mooi! En ook: in love met uw haarjuweel :).Dikke proficiat!
Al een super mooie foto!!Proficiat!
Dikke proficiat Milou! Die foto ziet er al prachtig uit! Mijn vriend en ik trouwen dezelfde periode als jullie volgend jaar in het Fonteinhof, ook met traiteur jeurissen :).Had je je ceremonie buiten gehouden? Wie heeft de ceremonie geleid? Wij denken er ook aan om ons daar klaar te maken en vervolgens namiddag foto's te nemen op het domein en in de buurt zelf. Een DJ hebben we nog niet. Kun je de jouwe aanraden?
Prachtige foto! Dat haarjuweel. Zo mooi! Welk model was dit en welke kleuren heb je gebruikt? Groetjes
De ceremonie werd geleid door een Babs uit Nederland. Thijs meyers de bijzondere trouwambtenaar. Het was echt helemaal op ons gericht en super mooi! Als dj hadden we gulpers pro uit Nederland ook;) zeker een aanrader! Je kunt hem vinden op Facebook of via Google :)Mijn haarjuweel weet ik ff niet meer welke precies. Ik had lichtroze blaadjes en de rest was goud met zilver. Ik zal straks nog eens kijken:)Ik denk eraan om het haarjuweel te verkopen dus als er iemand interesse heeft? :)
Milou, ik heb je een bericht gestuurd op je email adres ivm het haarjuweel :)
Hej Jolien! Ik heb direct een heeeeeeel lange mail teruggestuurd! Heb je niks gekregen? :S Geef anders nog eens je mail adres? Groetjes, Milou
Onee toch niet! Van jou heb ik geen mail gekregen....Ik zal hier in de inbox eens zien :)
Hey Milou,Je haarjuwel is prachtig! Heb je intussen al even kunnen nakijken welke kleuren je precies had? En was het type Michelle?Alvast bedankt :)Elle
https://www.etsy.com/transaction/121399408 Deze had ik! Naam staat er niet bij. Ik had gekozen voor de kleuren zoals afgebeeld, dus lichtroze en witte blaadjes en goud en zilver voor de bezetting van de steentjes. Achteraf gezien had ik liever alles zilver gehad :)
Milou, mag ik je vragen waar je jullie taarttopper gehaald hebben :-)? K u graag voor zo eentje gaan ;-) x
Dankjewel!
Taarttopper ook via Etsy ;) https://www.etsy.com/transaction/150362430